woensdag 21 mei 2014

Swatches: essence Sparkle Sand Effect Nagellak 182 Hello Rosy (liquid sand)

Ik heb het al vaak gezegd, maar ik ben dol op liquid sand nagellak. Een trend binnen nagellak die nu al erg lang bezig is. Gelukkig speelt essence door ook op in en hebben ze de meest prachtige nagellak nu in het assortiment zitten. Ik heb het over 182 Hello Rosy. Laten we maar meteen naar de swatches gaan.


Ik heb hier twee laagjes op. Hello Rosy dekt goed, maar dat is niet het belangrijkste. Deze nagellak heeft alles! Onwijs mooi kleur, het juiste effect en het perfecte balans van glitters. WOOHOO essence!  De kleur is oud roze, maar de glitters zijn rood. Ik had niet verwacht dat ik dit zo mooi zou vinden. Het is heel sprankelend, maar toch weer subtiel. Vaak heb je bij liquid sand nagellak toch een overkill aan glitters en dat is bij Hello Rosy juist niet. FAVORITE! Ik ben hier erg enthousiast over als dat nog niet duidelijk was ;-). 

Voor maar € 1,69  is Hello Rosy van essence te verkrijgen bij onder andere de Kruidvat. 

Geen opmerkingen :

Een reactie posten