woensdag 14 mei 2014

Webshop: Chinaglazeoutlet.com


Ik heb al heel vaak de beauty webshop Enchantra genoemd. Het bedrijf waar Enchantra onder valt heeft ook nog een andere webshop, namelijk Chinaglazeoutlet.com. De webshop staat helemaal in het teken van het nagellak merk China Glaze. Het meest leuke is nog dat het allemaal outlet producten zijn. Dus alleen maar China Glaze nagellak met korting! Heel veel oude collecties van China Glaze zijn voor maar 3,50 euro te verkrijgen op deze webshop.



Op de webshop staan al minstens 6 nagellakjes die ik eigenlijk wel zou willen bestellen. Van links naar rechts en van boven naar beneden:
1. Autumn Nights - Charmed, I'm Sure
2. Autumn Nights - Queen B
3. Autumn Nights - Don't Make Me Wine
4. Autumn Nights - Scandalous Shenanigans
5. Glitz - Bling It On
6. Tranzitions - Split Perso - NAIL - ity

Alle nagellak die op chinaglazeoutlet.com staat kosten maar  3,50 en dat is toch een stuk goedkoper dan de originele prijs van China Glaze nagellak. De verzendkosten zijn altijd € 4,95, het maakt niet uit hoeveel je besteld. Als je een grote fan bent van nagellak en in het bijzonder China Glaze zou ik hier toch zeker een kijkje nemen. Een aantal maanden geleden heb ik hier al ooit een bestelling gedaan. Over mijn gekochte nagellakjes zal nog een artikel online komen met de swatches. 

2 opmerkingen :