zondag 21 september 2014

Favorite Songs Of The Moment #6


Het is weer tijd voor een aantal favoriete nummers van dit moment. Op dit moment zijn er weer een aantal nummers die ik non stop draai en echt geweldig vindt!



Meghan Trainor - All About That Base
Ik ben obsessed met dit nummer! Wat een vrolijk nummer, lekker catchy! Ik ken Meghan Trainor helemaal nergens van, maar dit nummer is ineens een hit aan het worden hier in Nederland. De looks in de video vind ik ook erg leuk en daarom zal er morgen een make-up tutorial online komen met een look uit de video. Check dat vooral ook even!



Pitbull ft. John Ryan - Fireball
Pitbull heeft vaak leuke nummers die goed blijven hangen. Met Fireball doet hij dit weer heel goed. De melodie hierheen is heel vrolijk en aanstekelijk. Je wilt gewoon meteen gaan dansen.



Calvin Harris ft. John Newman - Blame
Eigenlijk vind ik alle nummer van Calvin Harris wel heel chill. Deze nieuwe single ook weer. Een lekker dance track met een pop randje wat in je hoofd blijft hangen.



David Guetta ft. Sam Martin - Lovers On The Sun
Voor David Guetta is dit precies zo. Vaak hele chille en relaxte nummer. Dance nummers met een pop randje. Zijn nieuwe nummer Lovers On The Sun is ook weer heerlijk om naar te luisteren.



Maroon 5 - Maps
De muziek van Maroon 5 vind ik heel wisselend, maar de laatste tijd vind ik hun muziek ook erg leuk. Zeker hun nieuwe nummer Maps vind ik erg leuk. Het blijft in je hoofd hangen en als snel weet je de tekst nadat je het een aantal keer hebt geluisterd.



Charli XCX - Boom Clap
De meeste zullen wel The Fault In Our Stars hebben gezien en dit nummer moet je dan bekend voorkomen. Wat is dit een heerlijk nummer! Dit blijft in je hoofd hangen, je kan het snel meezingen en je kunt er gewoon niet omheen. Een heel goed nummer! 

Geen opmerkingen :

Een reactie posten