zondag 28 september 2014

Review: BE Creative Make Up Diamond Dew Glow Foundation



Alweer een hele tijd geleden heb ik een foundation gekocht bij ICI Paris XL van het eigen merk BE Creative Make-up. Na aanleiding van een gesprek met de verkoopster van ICI Paris XL ben ik gegaan voor de Diamond Dew Glow foundation. Dit omdat ik nogal een droge huid heb en dan moet je juist niet voor matte foundation gaan en glow past daar wel goed bij.  


Als ik kijk naar de verpakking van de foundation denk ik meteen aan de Nars Sheer glow foundation. De foundation zit in een vierkant glazen flesje met een zwarte dop en pompje. De foundation koop je in een zwarten kartonnen doosje met daarop alle informatie van de foundation. Zo staat erop dat het om de Diamon Dew Glow foundation gaat en er SPF 15 in zit, wat altijd goed is. Op het doosje staat ook nog het volgende:

- Geschikt voor alle huidtypes
- Schitterende afwerking
- Van licht transparant tot volledige dekking
- Ultra-zijdeachtige textuur
- Licht en comfortabel



De foundation is te koop in 6 kleuren. Ik ben voor de lichtste kleur gegaan 1. 


Wanneer je een foto maakt met flits kun je de kleine shimmer deeltjes erin zien. Zonder flits zijn ze niet te zien en wanneer je het aanbrengt op je gezicht is hier direct niks van te zien. Dit zorgt voor de glow.

Na het gebruik van de foundation is mijn huid een stuk egaler en een stuk minder rood. De onzuiverheden worden redelijk bedekt. Ik vind dit echt een hele fijne foundation. Ik gebruik hem nu ook bijna dagelijks. Er zit een lichte glow in, maar het is niet opvallend. Ik vind persoonlijk ook dat de foundation goed genoeg dekt. Het is ook heel gemakkelijk op te bouwen. De lichtste kleur past daarnaast ook perfect bij mij. De beloftes die de foundation maakt maken ze ook waar. Dit is echt een topper en je betaalt er zeker niet te veel voor. 


De BE Creative Diamond Dew Glow foundation is voor € 14,99 te verkrijgen bij de ICI Paris XL.

5 opmerkingen :

  1. Lijkt een natuurlijke dekking, maar toch dat tikje mooier! Misschien probeer ik deze ook wel eens!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I hate to be that person, but... er staat een dt-fout in je laatste zin :/
    * "je betaalt"

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is leuk alleen kost hij 21,99€ scheelt nogal

    BeantwoordenVerwijderen