woensdag 10 september 2014

Swatches: Yves Saint Laurent Rouge Volupte Lipstick - 7 Rose Lingerie


In mij ICI Paris XL shoplog hebben jullie kunnen zien dat ik een prachtige lipstick van Yves Saint Laurent heb gekocht. Het is echt een pareltje en ik kan er serieus gewoon naar blijven staren. Het werd dus tijd om er een artikel aan te wijden.


Ik wist dat ik een Yves Saint Laurent lipstick wilde nadat de meiden van LLG er zo positief over waren. Alleen dan is het nog uitzoeken voor welke kleur je gaat. Ik ben uiteindelijk gegaan voor 7 Rose Lingerie.

De verpakking is echt prachtig! De lipstick heeft een gouden ronde huls en in het midden is het logo van Yves Saint Laurent zichtbaar met als achtergrond de kleur van de lipstick. Als ik kijk naar verpakking is dit echt de mooiste lipstick. Love it!


Rose Lingerie is een prachtige baby roze kleur. Het is wel een kleur waar je van moet houden en ik doe dat! De pigmentatie is super goed en het glijdt over mijn arm wanneer ik de swatches maak.



 Zo ziet Rose Lingerie eruit op mijn lippen. Zoals je kan zien is de lipstick erg creamy. Hier moet je een beetje mee opletten wanneer je het aanbrengt. Na een paar keer heb je door hoe je dit het beste kan doen. Aangezien het een Yves Saint Laurent lipstick is zit er wel een prijsje aan. Ik was er verbaasd over hoe goed de lipstick blijft zitten. Na een paar uur gaat de glans er wel een beetje vanaf, maar het is alsof de lipstick in je lippen trekt zodat het de hele dag blijft zitten. Je krijgt er ook echt kwaliteit voor terug.

Als jij ook een lipstick van Yves Saint Laurent wil dan ze voor 33,50 euro te verkrijgen bij de ICI Paris XL.

2 opmerkingen :