woensdag 3 september 2014

FOTD: Al weer te lang geleden!


Ik kan me niet eens herinneren wanneer de laatste keer is geweest dat ik een fotd heb gedaan! Ik vond het dus weer dringend tijd dat dit zou gebeuren. Ik vind het heerlijk om er even een half uurtje er voor te zitten om mijn make-up te doen. Ik zie het echt als ontspanning om daar even mee bezig te zijn. Op de dag dat ik deze foto's maakte had ik een blauwe rok aan, dus ik wilde ook voor blauwe oogschaduw gaan, maar niet fel blauw. Natuurlijk had ik ook een winged eyeliner die ik bijna elke dag heb. 


De producten die ik heb gebruikt:

Foundation: Be Creative Make-Up Diamond Dew Glow Foundation 001
Concealer: e.l.f. Studio concealer in porcelain
Poeder: Rimmel Stay Matte Powder in 005 Silky Beige
Bronzer: Rimmel Natural Bronzer in 021 Sun Light
Blush: Etos baked blush in 001 
Oogschaduw basis: essence & NYX Jumbo eye pencil in Milk
Oogschaduw: Urban Decay Naked 2 - Pistol & Urban Decay Naked 1 - Gunmetal (dit zijn beide wel neppe paletten)
Eyeliner: L'Oréal Super Liner Gel Intenza
Mascara: Catrice Glamour Dolls Mascara & essence Get Big Lashes Mascara
Lipcream: essence stay matt lip cream in 01 Velvet Rose

Geen opmerkingen :

Een reactie posten