vrijdag 10 mei 2013

essence: Trend edition 'Ticket to paradise'


Essence komt van half juni tot eind juli ook weer met een trend edition.  Deze keer wordt je meegenomen naar de prachtige kusten, tropische temperaturen en idyllische stranden waar plezier en relaxen perfect samengaan.  Heldere kleuren zoals goud, oranje, fuchsia, paars, turkoois en azuurblauw zul je tegenkomen bij de Ticket to paradise trend edition van essence. 


Eyeshadow
Deze keer geen poeder oogschaduw maar een verkoelende geltextuur die iedeel is voor de warme dagen. Verkrijgbaar in 01 dive with me to the island, 02 deep sea baby en 03 tropical heat. Prijs € 2,89.





Lipgloss
Er zijn 3 verschillen lipglossen verkrijgbaar in 01 sun said red, 02 my treasure island en 03 dive with me to the island. Prijs € 1,99.






Hair mascara
Deze keer geen gewone mascara maar hair mascara in de kleuren paars en turkoois.Verkrijgbaar in 01 rumble in the jungle en 02 dive with me to the island. Prijs € 2,99.

Mij had het eigenlijk nog leuk geleken als ze ook daadwerkelijk gewone mascara in leuke kleurtjes hadden!


Lipliner
Lipliners in 2 mooie felle kleurne. Verkrijgbaar in 01 sun said red en 02 my treasure island. Prijs € 1,39.


Nail polish
Verkrijgbaar in 01 ive with me to the island, 02 tropical heat, 03 sun said red en 04 my treasure island. Prijs € 1,89.


Shimmer powder
Wauw deze shimmer powder ziet er mooi uit! Verkrijgbaar in 01 tropical heat. Prijs € 2,99.




Geen opmerkingen :

Een reactie posten