maandag 6 mei 2013

Foto diary 3



Nikki: Eigenlijk heb ik het afgelopen week heel rustig gehad en een heel druk weekend! Op vrijdag kwamen vriendinnetjes bij mij thuis eten en hadden we allemaal kleine gerechtjes gemaakt. Het was meteen al heel gezellig. Daarna zijn we gaan bowlen omdat ik echt dol ben bowlen! Om de avond te eindigen zijn we nog uitgegaan want ik was natuurlijk om 00.00 jarig en mijn 21ste verjaardag moest goed gevierd worden. Alleen moesten Marloes en ik er de dag erna wel heel vroeg eruit omdat we naar de Beautygloss party gingen. De BG party was echt super leuk! Ik weet niet nu al dat ik de volgende editie weer ga. Op zondag heb ik heel rustig gedaan en ben ik vooral bezig geweest met editen van de vlog die we hebben opgenomen tijdens de party. Wanneer ik dit schrijf doet moviemaker raar en wil die hem niet publiceren dus ik hoop dat die zo snel mogelijk online kan!


Marloes: Ik heb net als Nikki een redeljk rustig weekje gehad en een enorm druk weekend. Ook heb ik koninginnedag gevierd met mijn vriendinnetjes, dat was heel gezellig!  De beautyglossparty met Nikki was super leuk net als haar verjaardag.
Ik heb verder lekker in het zonnetje gezeten en mijn grootste hobby (shoppen) weer kunnen uitoefenen.
Al met al een gezellig weekje.



Nikki



Mango!


Super leuk de reacties op de filmpjes!


Holografische nagellakjes gespot bij de Hema.


Ik was zaterdag jarig en ben 21 geworden! Ik had van een vriendinnetje dit allemaal gekregen! Echt super leuk en zien jullie het holografische nagellakje van Hema?


Dit heb ik van Marloes gekregen en ben er zo blij mee, echt leuke spulletjes!


Nog snel mijn nagels lakken voordat mijn vriendinnetjes komen


Met Loessie!! 


Ik was gaan bowlen en hier ben ik samen met Marloes op de bowlingbaan


De CD van Justim Timberlake van mijn broer gekregen



Mijn lievelings taart eten op mijn verjaardag!



Gewoon alweer 21 jaar!



Beautygloss party!



Tijdens de party had ik meteen mijn nieuwe holografische nagellak van hema opgedaan



Samen met Mascha!

Na de BG party even een hapje eten met Marloes


Al mijn tassen met wat ik gekocht heb op de BG party


Ik ben met een vriendin gaan lunchen en heb ook een lekker smoothie gehad!

Ik had de chicken salade gehad en die was heerlijk!

Met diezelfde vriendin hebben we voor de grap van die mokken gehaald bij de Hema en beschilderd.

Ik heb er fashion en beauty opgeschreven, caus that's what i like ;-)
Mijn Koninginnedag ooglook
Met vriendinnen terrassen

Als ik met Marloes een filmpje doe opnemen moeten we het altijd even opbouwen om het op de goede hoogte te krijgen

We hebben het filmpje opgenomen met de goodiebag en de shoplog van de Beautygloss party
Mijn bestelling van Enchantra is binnen. Ik zit nu alweer te wachten op een pakketje van Enchantran.... oeps... Daar zullen nog wel artikelen over verschijnen!
Inkopen doen voor groot feest bij mij thuis.

Bezig met de voorbereidingen. Omdat ik jarig ben geweest en mijn zusje en moeder bijna jarig zijn en mijn broer is afgestudeerd is was het tijd voor een groot feest!

Bij een feestje horen mooie schoenen. Ik ben nog steeds zo blij met deze slee hakken van steve madden!

Marloes


Nikki met haar verjaardagscupcake!

Foto van mij gemaakt op de beautyglossparty



oranje nagels op koninginnedag!

Gezellig rommeltje bij een vriendinnenavond

Oké... soms ben ik gewoon heel dom.
Lekker een ijsje wezen halen met mama
Cocktails drinken met mijn zusje! Heelijk
Cocktail!
Chocola gekregen van Nikki, super lief!
Bloesem bij mijn oma in de tuin, prachtig
Haartjes donkerder laten verven
Lekker met een ijsje in de zon
Haha! een tuinkabouter in mijn tuin van het studentenhuis waar ik woon.
Nieuw shirtje van de Pull and Bear
Op de hockey in de zon
Lekker stukje wezen hardlopen
Met  Nik!




2 opmerkingen :

  1. Nog van harte gefeliciteerd! Zo leuk dat je met Mascha op de foto was :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke foto's allemaal! Die mokken zijn echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen