donderdag 23 mei 2013

Review: Rimmel blush 115 Mauve Cool


Bij de Rimmel stand op de Beautygloss party ben ik flink los gegaan en heb onder andere een blush gekocht. Ik had nog maar 1 blush van essence en was heel erg benieuwd of die van Rimmel misschien heel fijn zijn. Omdat het druk was bij de stand heb ik gewoon tegen de verkoopster gezegd dat ik een roze wilde en ik vertrouwde helemaal op haar dat zou dan wel zou kunnen inschatten wat bij mij past. Ik kan je zeggen, mijn complimenten voor de verkoopster want ik ben er heel blij mee!


De blush zit in een handige verpakking. De blush (met het logo van Rimmel er in gedrukt) heeft een groot genoeg oppervlakte en er zit een kwastje bij (die ik eigenlijk toch niet gebruik)


Ik heb de kleur 115 Mauve Cool mee gekregen., dit is een warme roze kleur.


Ik ben echt onwijs blij met de kleur en past perfect mijn huidskleur. Het geeft een subtiel kleurtje af en dat is ook wat ik wilde. De blush brengt fijn aan en blijft goed zitten. Ik ben erg tevreden met de blush van Rimmel en wie weet kijk ik een volgende keer wel weer een keer daar. 

Geen opmerkingen :

Een reactie posten