donderdag 28 augustus 2014

MUST WATCH: De Wondere Wereld Van Annic



Al bijna vanaf het begin dat ILoveFashionNews.nl is opgericht kijk ik op deze site. Zo schreef ik ruim 3 jaar geleden al ooit een artikel over de notebooks die ze toen verkochten.  De oprichtster Annic van Wonderen vind ik echt een top wijf! Ik kijk echt op naar ondernemende power vrouwen. Annic hoort daar zeker bij en wist je dat zusjelief de oprichtster is van modemusthaves en broertjelief de oprichter van ColorSwitch? Een ondernemende familie! Het leuke is dat ze nu haar eigen reallife soap heeft gekregen bij RTL, De Wondere Wereld Van Annic. Er komen voortaan elke maandag (22:30), woensdag (13:00) en vrijdag (13:00) afleveringen online. Maandag is de eerste aflevering online gekomen en gisteren alweer de tweede. Ik heb de afleveringen al bekeken en ik vond het erg leuk. Helaas wel erg kort, namelijk maar zo'n 6 minuten. Voor mij mag het veel langer duren. Ik zou er zo een uur naar kunnen kijken op rtl 5! Het is maar al te interessant om te zien wat zij allemaal doet. Je ziet niet alleen maar beelden over haar als onderneemster, maar ook als ze gewoon naar de sportschool gaat.  Ik raad het zeker aan om deze reallife soap te gaan kijken! Ben jij nieuwsgierig geworden? Kijk dan nu de eerste aflevering hier!

Geen opmerkingen :

Een reactie posten