dinsdag 5 augustus 2014

Swatches: Action Lipsticks

Bij de Action heeft weer een aantal nieuwe lipsticks in haar assortiment. Deze hadden ze wel al eerder, maar ze zijn vernieuwd. Ik zag veel leuke kleuren en de kleine prijs waardoor ik besloot om 4 setjes mee te nemen. Mijn mening over de make-up van de Action is wisselend. Ik ben grote fan van de oogschaduws, maar voor de rest heeft het mij nog niet echt overtuigd.


De lipsticks worden natuurlijk uitgebracht onder het eigen make-up merk van Action, MAX & MORE. In setjes van 2 zijn de lipsticks te verkrijgen. Ze zitten in een simpel kartonnen achterkantje met een plasticje er over heen. 



De verpakking van de lipsticks zijn tegenwoordig helemaal zwart, terwijl er eerst ook nog zilver in verwerkt zat. de huls is nog steeds transparant. 



Dit zijn de swatches van de lipsticks. De kleuren staan ook in volgorde van setje. Dus bijvoorbeeld Baby Pink en Soft Coral worden in een setje samen verkocht.  Alle kleuren zijn goed gepigmenteerd. Het zijn voornamelijk roze en prachy kleuren. 


Zo zien de kleuren er op mijn lippen eruit. De lipstick heeft een fijne structuur en brengt fijn aan. Ik had verwacht dat het heel droog zou zijn, maar ze zijn zacht genoeg om goed  aan te brengen. Van alle kleuren is er eigenlijk maar eentje die mij tegenvalt. Ik vind namelijk dat Bright Nude te transparant is en de kleur gewoon niet mooi aan te brengen is. De rest van de kleuren zijn wel goed en gemakkelijk aan te brengen. Persoonlijk vind ik vooral Verry Berry, Tullip Pink, Candy Floss en Raspberry mooi.

Voor maar € 0,89 zijn deze lipsticks te verkrijgen bij de Action.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten