woensdag 6 augustus 2014

Swatches: MAC Kelly & Sharon Osbourne collectie

Zaterdag was het dan eindelijk zo ver. Ik zou mijn eerste MAC producten gaan kopen. Als student zijnde vond ik MAC leuk, maar ook erg duur. Dus heb ik het nooit gekocht. Ik had met mezelf afgesproken dat als ik afgestuurd zou zijn ik mezelf wat van MAC cadeau mag doen. In juli ben ik afgestudeerd, woohoooo. Al tijden weet ik dat de Osbourne collectie eraan kwam met prachtige producten. Ik stond dus zaterdag om 10.00 uur klaar bij de Bijenkorf in Eindhoven. Wat zeg, ik was er al om half 10. Helaas kreeg ik om 10 uur te horen dat ze de collectie niet binnen hadden gekregen en ik naar de Douglas moest gaan. Toen ik bij de Douglas stond was de helft al op. De prachtige lipsticks Dodgy Girl en Kelly Yum Yum waren natuurlijk al uitverkocht. :( Ik ben echt heel de dag boos geweest op de Bijenkorf en MAC. Hoe kan het nou dat ze in Eindhoven niet de collectie hebben gekregen? De exclusiviteit van deze limited edition collectie was iets te extreem. Ik heb er ook al veel klachten over gehoord.
Gelukkig heb ik wel twee andere hele mooie producten kunnen bemachtigen. Namelijk het Bloody Brilliant palette van de Kelly Collectie en de blush Peaches & Cream uit de Sharon collectie. 

Het Bloody Brilliant palette stond ook echt op mijn wishlist. Ik hou van paarse tinten dus dit palette is perfect. Ik was dan ook vooral aangetrokken tot de lila kleur, maar de andere kleuren zijn ook prachtig. In de quad zitten namelijk 4 kleuren: Spoonful of Sugar, Tickety Boo, Fizzy Rose en Shadowy Lady. Daarnaast is de verpakking ook prachtig. De mooie lila kleur en de handtekening van Kelly die er op staat.

De swatches van de kleuren zijn prima, maar niet spectaculair. Van links naar rechts zijn de kleuren: Spoonful of Sugar (VXP), Tickety Boo (S), Fizzy Rose (S), Shadowy Lady (M).

Omdat ik niet de lipsticks kon kopen ben ik ook voor een blush gegaan en wat ben ik daar blij mee!  In de Kelly collectie zat een lichte oranje blush en bij de Sharon collectie een warme roze. Na een gesprek met de verkoopster vonden we beiden dat de Sharon blush beter bij mij zou passen. Dus voordat ik het wist was ik niet Alleen Bloody Brilliant aan het afrekenen, maar ook Peaches & Cream. 
Bij de Kelly Collectie is de verpakking lila, maar bij Sharon is dat rood. Een hele mooie verpakking, ook al vloekt het bij de roze blush. Is het je trouwens opgevallen dat de letters bij Sharon juist lila zijn en bij Kelly rood. Zo zijn de twee delen van de collectie goed op elkaar afgestemd. 

Dit zijn de swatches van Peaches & Cream. Aan de linkerkant gewoon even simpel een swatch en aan de rechterkant is die meer uitgeblend. Ik ben echt dol op deze blush. Het is voor mij op dit moment echt de perfecte kleur. Wanneer je deze kleur aanbrengt ziet het er heel natuurlijk uit. De kleur blend ook erg goed. Het is een hele mooie warme roze kleur. Deze blush past ook erg goed bij het Bloody Brilliant palette. 

Normaal zou ik ook foto's laten zien met een look, maar ik heb een video gemaakt met de producten. Deze komt vanmiddag online!

Geen opmerkingen :

Een reactie posten