zondag 10 augustus 2014

Webshop: Fashaves.com

Per toeval kwam ik uit op de webshop Fashaves.com, een webshop met fashionable musthaves with a twist. Naast dat ze heel vele leuke kleding en accessoires verkopen, hebben ze ook items voor de echte fashionista's onder ons. Zo hebben ze veel kleding en tassen met onwijs veel leuke teksten erop. Alleen de echte fashionista's zullen dan sommige ook snappen. Ik heb een aantal leuke producten uitgekozen van de webshop die ik persoonlijk het leukste vind. 



Van links naar rechts en van boven naar beneden:
1. So true! € 14,95 (kost normaal € 22,95)
2. Yes please € 19,95 (kost normaal € 32,95)
3. Wintour Wannabe? I try! € 19,95 (kost normaal € 32,95)
4. Perfect notitieboekje € 12,95
5. It looks so cute € 14,95 (kost normaal  19,95)
6. En dit is dus waarom we vooral moeten shoppen! ;) € 9,95 (kost normaal € 14,95)
7. Die 2.55 gaat er ooit komen, maar dit is een leuke tussen oplossing € 9,95 (kost normaal € 14,95)
8. Nog zo'n leuke € 9,95 (kost normaal € 14,95)
9. Hele gave zonnebril! € 4,95 (kost normaal € 9,95)
10. Prachtige statement ketting € 12,95

Zoals je kan zien heeft Fashaves heel veel leuke producten! Zeker een webshop die ik in de gaten moet houden. Daarnaast is er op het moment heel veel wat jullie ook al wel konden zien aan de prijs. Toch is er een dingetje wat ik jammer vind aan de webshop en dat zijn namelijk de maten. De sweaters zijn bijvoorbeeld alleen verkrijgbaar in de maat s/m. Hij kan dan wel groot uitvallen, maar ik vind het gewoon een te klein aanbod als het om de maten gaan. De t-shirts die ik heb gezien gaan ook maar tot maat 42. Ik denk dat we wel kunnen zeggen dat veel mensen in Nederland een grotere maat hebben. 

Fashaves is een ontzettend leuke webshop, maar als je een 'grotere' maat hebt, dan moet je helaas de kleding overslaan. Gelukkig hebben ze ook veel leuke accessoires.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten