woensdag 20 augustus 2014

Personal Update #2 School & Nieuwe blog + kanaal


Het is weer eens tijd voor een persoonlijke update want de vorige is alweer van bijna een jaar geleden. Het afgelopen was ook een druk en een grote last op mijn schouders. Ik was namelijk druk bezig met afstuderen, maar zat ook niet lekker in mijn vel. Een goede vriendin van mij was plotseling overleden en daar heb ik het heel moeilijk mee gehad. Ik kon het maar moeilijk accepteren. Dit zorgde ervoor dat ik mij niet goed kon focussen op het afstuderen. Dit heeft er onder andere voor verzorgd dat ik heel veel vertraging heb gehad. Gelukkig kan ik nu zeggen dat ik op 4 juli officieel geslaagd ben voor de opleiding Small Business & Retail Management.  Dit is echt een hele opluchting! Het afstuderen was nogal een dingetje dus het was echt een WOOOHOOOO gevoel.  Maar nu is het natuurlijk de bedoeling om een fulltime baan te zoeken. Dus als je nog een tip hebt, ik ben opzoek naar het volgende: Marketing/e-commerce/social media, Fulltime, mode/beauty branche.

Een ander leuk nieuwtje is dat ik naast The Joyful Things In Life ook nog een andere blog + kanaal ben gestart. Boeken lezen is ook iets wat ik heel graag doe. Toen ik opzoek was naar Nederlandse boeken kanalen op youtube kon ik er maar vrij weinig vinden. Dus toen heb ik maar besloten om er zelf eentje te starten. Daarnaast leek het mij ook meteen leuk om een combinatie met het kanaal ook een blog te starten. Zo is Books With A Beauty Chick ontstaan. Neem vooral even een kijkje op mijn nieuwe kanaal en mijn boeken blog. Ik zit nu nog een beetje in de opstartende fase, maar hopelijk zit ik over een paar weken in een juist ritme. Dit was voor nu alweer mijn persoonlijke update. Tot de volgende update!




Als je de video niet kan bekijken, bekijk de video dan hier. Laat vooral ook even in een reactie achter wat je van de video vindt.

2 opmerkingen :

  1. Cool heel leuk idee :) ga ik zeker ook volgen. Ik houd van lezen, heb helaas alleen niet altijd tijd om te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk en origineel idee! En wat heb je een toffe blog, ben je gaan volgen! X

    BeantwoordenVerwijderen