maandag 11 maart 2013

Diary 15


Weer een nieuwe diary voor jullie! Het is een niet zo'n hele grote deze keer maar ik heb weer een hoop leuke dingetjes gedaan. Zo ben ik met een vriendinnetje naar de bioscoop geweest naar een hele mooie film. Ook ben ik sushi gaan eten en dat was al even geleden en het was weer heerlijk! Daarnaast ben ik bij een vriendin wie is de mol gaan kijken en hebben we samen gekookt van te voren. Dus het waren zeker weer 2 hele leuke weken!

Door mij te volgen op twitter ben je meteen op de hoogte, volg mij hier

Ik wil wat meer fruit eten en dat lukt me aardig moet ik zeggen, het is heerlijk!

Mijn make-up maar weer een beetje opgeruimd. Het wordt steeds meer!

Een nagelwiel met al mijn NYC nagellakjes
Met vriendinnetje samen gekookt en hebben een salade gemaakt

Daarna gingen we Wie is de mol? kijken en hadden we wat fruit erbij gepakt


De caviar nails waarover jullie al een artikel hebben kunnen lezen hier 


Goed geshopt bij de Primark, shoplog is hier te lezen 

Tijdens het shoppen even aardbeien gehaald

Onwijs blij met deze coffee mug van de Primark!

Nepnagels van de Primark geprobeerd

Pakketje van E.L.F. Ik had samen met een vriendin besteld om zo de verzendkosten te delen. Ik heb er weer een hoop kwasten bij!

2 oogschaduw paletten en een blush

Mijn zusje heeft mijn haar weer geknipt. En ja op deze foto zijn ze al geknipt!

Mijn nieuwe ketting van Primark aan

Sushi eten! Bij Lounge 8 in Eindhoven kun je echt super lekkere sushi eten!

Jammie!

Met vriendin de koffiebekers van de Action wat opgevrolijkt

1 euro ontbijt gehaald bij de Hema
Ik ben naar de film Les Miserables geweest. Ik hou van musicals dus wilde deze hele graag zien. 


3 opmerkingen :

  1. such a nice post. love the pictures. the food looks so delicious and your nails are so beautiful.
    lovely greets
    maren anita

    Zatchels GIVEAWAY:
    FASHION-MEETS-ART by Maren Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke foto diary! Je caviar nagel is mooi gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen