zaterdag 23 maart 2013

Review: Pupa Magnetic Nailart Kit


 Ik heb weer een leuke nieuwe review. Deze keer een review over Pupa nagellak. Ik ben nogal nagellak verslaafd (ik heb nu rond de 60-70 nagellakjes) en was meteen enthousiast hierover.  Ik heb de Pupa Magnetic Nailart Kit ontvangen om te testen. 
Nou denk ik dat de hype over magnetische nagellak wel voorbij is, maar het is nog steeds erg populair om uit te pakken met je nagellak. Ik vind de magnetische nagellak dan ook nog steeds leuk!

In de kit zitten 2 magneten

Pupa nagellak 

Hier zie je de 2 patronen

Bij mijn eerste poging ging het niet helemaal goed en toen ik er topcoat op deed ging het helemaal mis waardoor het helemaal vervaagde. 

Conclusie: Ik vind de Pupa Nagellak erg leuk! De magneten werken erg goed. Het was op het begin even proberen hoe ik de magneten het beste kon vasthouden, maar toen ik dat had ontdekt ging het ook heel makkelijk en snel. De patronen komen duidelijk naar voren. Alleen toen ik er topcoat over wilde doen vervaagde het helemaal. Het kan ook zijn dat ik de nagellak nog niet goed genoeg gedroogd was, maar vond het toch jammer. De Pupa nagellak is zeker aan te raden! 

Bestel de Magnetic Nailart Kit op pupa-makeup.

Sorry voor de kwaliteit van de foto's. Er is iets mis gegaan met de camera. 

Geen opmerkingen :

Een reactie posten