zondag 3 maart 2013

Shoplog: Primark

 

Ik ben naar de Primark geweest in Rotterdam en heb daar weer lekker zitten shoppen! Er zijn de laatste tijd veel shoplogs/nieuwe aankopen omdat pakketjes waar ik al een tijdje op zit te wachten toevallig allemaal tegelijk aankopen en ik veel vrije tijd heb gehad.
We waren dus naar de Primark in Rotterdam (op een maandag) geweest en het was er niet normaal druk!! Ik heb geloof ik ongeveer een uur in de rij gestaan om te passen. Het was  te druk! Toch heb ik nog wel wat leuke dingetjes kunnen scoren!



Een toilettas en een make-up tasje. Ben ik heel blij mee! € 3 - € 3,50

Sorry voor de slechte foto! Nepnagels met cupcake :d en french manicure. Komt waarschijnlijk een review over! € 1,50 per pakje

Nagellak natuurlijk! Had eerst 3 pakjes vast, maar heb er toch 2 niet gedaan. € 2,50

Tas € 9,00

Doekjes voor je handen, wil ik gebruiken voor als ik swatches maak € 1,00

Ketting € 5,00


Oorbellen € 2,00

Ring € 3,00

Ketting € 2,00


Pyjama, die onwijs fijn is! € 10,00 

Pyjama € 8,00
Jurkje! ZO BLIJ MEE!!! € 15,00
Ik ging voor een sportbeha, maar besefte me thuis pas dat ik gewoon een sport top had gepakt in de snelheid € 6,00

Een sportbroek, die heel fijn zit! € 11,00

Deze coffee mug kon ik niet laten liggen! € 3,00 (ik drink wel geen koffie maar er kan ook thee in!)

2 opmerkingen :