maandag 25 maart 2013

Diary 16


Ik heb weer een hoop dingen gedaan de laatste tijd. Zo ben ik lekker gaan sporten, wel thuis maar ik heb een hoop oefeningen gedaan. Daarnaast ben ik sushi gaan eten met 2 klasgenoten, weer even bijkletsen tijdens de drukke periode van het afstuderen. Ook heb ik weer nagellak geshopt en ben ik aan de gang gegaan met foto's. 

Door mij te volgen op twitter ben je meteen op de hoogte, volg mij hier

Nieuwe nagellakjes gekocht

Collage gemaakt in mijn nieuwe lijst

Sportbroek aan om een workout te doen

Mijn nieuwe lakje van Essence

Een fotolijstje gevuld met beauty en fashion foto's

De super spannende serie The Following kijken. Wie kijkt het nog meer?

Tijd voor een smoothie

Mijn ooglook met het Pupa oogpotlood

Foto's maken en weer klaarmaken om in een artikel te gebruiken

Weer een nieuw lakje van essence

Ik doe elke week dansen en daar had ik mijn 'buikspierdiploma' gehaald, hihi

Weer heel tevreden over mijn glossybox

Nieuwe armbandjes van de kruidvat!

Ik had mijn nude palette van de Action laten vallen :(

Lief hondje die ligt te slapen

Lunchen met vriendinnetje

Als ik het vergeet op school nog even mijn nagels lakken

Sushi eten met klasgenootjes!

Bakje druiven mee naar school. We hadden er al lekker van  gesnoept


1 opmerking :

  1. Leuke diary! Ik vind je nieuwe nagellakjes erg leuk. Jouw ogen zijn trouwens prachtig op die ooglookfoto.

    BeantwoordenVerwijderen