woensdag 13 maart 2013

Mijn favorieten: modetijdschriften


Al jaren lees ik tijdschriften en ik kan niet zonder. Het is ooit begonnen met een Hitkrant en wat al snel volgde met een Cosmogirl, Fancy en zelfs nog de ellegirl. Iedereen noemt me altijd weer gek dat ik al die tijdschriften koop, maar ik vind het echt heerlijk om er doorheen te bladeren en het in me op te nemen. Ik bewaar ook altijd heel veel tijdschriften om later nog te gebruiken voor bijvoorbeeld collages. 
Ik heb op het moment 4 tijdschriften die ik altijd koop als ze uit komen. 

Vogue  
Al jaren hoopte ik dat Nederland ook een Vogue zouden krijgen, dus ik was mega enthousiast toen het uiteindelijk gebeurde!! Dit is HET modetijdschrift dus moet ze elke keer weer hebben. 



Grazia 
Grazia is een blad dat gewoon heerlijk weg leest. Elke week haal ik het weer trouw bij de boekenhandel en vind het heerlijk om te lezen. Ook altijd voor de bus reizen naar school of juist weer terug naar huis. 



Jackie
Jackie is een tijdscrift dat ik al jaren lees en ook een abonnement op heb. Voor mijn gevoel richt de Jackie zich ook meer op de business woman en daar hou ik wel van. Zeker ook omdat ik ook die richting op wil. Ik vind de structuur van het blad ook heel fijn om te lezen. 



Fashionista
Fashionista is er gekomen toen Fancy is gestopt. Meteen vanaf het begin was ik al verkocht aan het tijdschrift. Terwijl de Vogue, Grazia en Jackie juist wat volwassener zijn is dit juist nog heel jong. Dat is ook eens fijn voor de afwisseling.  Fashionista is ook meer budget dus voor mij als studenten is dat zeker fijn dat daar ook rekening mee gehouden word. 



Welke tijdschriften lezen jullie?

2 opmerkingen :