donderdag 14 maart 2013

Swatches: essence nagellak

Er is nu een actie bij Kruidvat waardoor je 2 essence nagellakjes kan halen voor 3 euro en 2 Catrice nagellakjes voor 5 euro.  Ik ben dus meteen  langs gegaan en heb lakjes van essence gekocht en 2 van Catrice. Helaas heb ik bij thuiskomst meteen een nagellak van Catrice kapot laten vallen. Maar dat mag de pret niet drukken. Van de essence lakjes heb ik 125 absolutely blue en 146 that's what i mint! gekocht.
125 absolutely blue
Wat mij meteen opviel is dat er blue in de naam staat terwijl ik het echt meer een lila kleur vindt. Toen ik de foto's terug zag was het weer echt blauw.  Dus het geeft wel een beetje een verkeer beeld. Als je naar de winkel gaat dan zul je zien dat het een prachtige pasteltint is! 




2 laagjes
146 that's what i mint!
Ik ben al een tijdje opzoek naar de perfecte mint nagellak. Toen ik deze in het schap bij essence zag staan wilde ik het meteen proberen voor die prijs. Het is een heel mooi kleurtje, maar niet de perfecte kleur mint. Toch ben ik heel blij met deze nagellak!


2 laagjes

1 opmerking :

  1. I don't think we have Essence polish in America. I am not sure but I would love to try it!

    Check out: http://www.waitingfortheinternet.blogspot.com

    Thanks! xx

    BeantwoordenVerwijderen