zondag 10 maart 2013

Oogschaduw stick van de Action


Toen ik bij de Action was zag ik weer iets nieuws voorbij komen bij de make-up producten. Ik ben steeds meer onder de indruk van de make-up producten van de Action! Het assortiment wordt steeds uitgebreider en over de meeste producten ben ik ook heel tevreden. Als studenten zijnde is het een fijn budget merk!
Deze keer zag ik oogschaduw sticks liggen. Ik was meteen nieuwsgierig en nam er dus meteen 4 mee.  Ze zijn maar 75 cent dus kon ze niet laten liggen om ze uit te proberen.

Wat ik al meteen positief vindt is dat er ook een puntenslijper bij zit, onwijs handig! Het is een duo dus je hebt meteen 2 kleurtjes. Er zit een shimmer in alle kleuren wat een mooie glans geeft. Op de stick staat 'Creamy touch' en zo voelt het ook. Heel zacht en is denk ik ook makkelijk op je ogen aan te brengen en uiteindelijk met een kwastje te vervagen.  De sticks zijn redelijk dik dus je kunt er niet een heel dun lijntje mee trekken. 

Hieronder een aantal swatches van de oogschaduw sticks.  Ik heb er 4 meegenomen maar er waren nog meer kleuren! Ik vind dat ze veel pigment hebben en de kleuren passen goed bij elkaar. 










In deze stick zit geen shimmer maar echte grotere glitters. 

2 opmerkingen :

  1. Wauw deze zijn mooi! Heb ze nog niet gezien, maar ga snel er naar op zoek

    BeantwoordenVerwijderen
  2. die zien er goed uit, ben benieuwd hoe ze ingebruik zou werken

    BeantwoordenVerwijderen