vrijdag 14 maart 2014

Swatches: Catrice Luxury Lacquers Holomania - 03 Holo In One

Catrice is er op dit moment weer met een grote limited edition collectie nagellakken, Luxury Lacquers. And we all know how I am with nailpolish! Toch heb ik mij tot nu toe kunnen inhouden en er drie gekocht. Vandaag laat ik alleen een nagellak zien uit het holografische deel Holomania. Ik ben gegaan voor een groen/blauwe kleur, 03 Holo In One. Die namen bij Catrice blijven altijd leuk! 


Holografische nagellakjes zijn prachtige nagellakken met een bepaalde soort glans/glitter erin waarmee het voornamelijk in het licht schittert als een regenboog. Pretty! Op de bovenste foto kun je dit zien. 


Er is de laatste tijd veel discussie over de kwasten van Catrice nagellak. Ze zijn niet goed afgesneden, te dik, etc.. Zelf ervaar ik dit ook wel. Het lijkt alsof de kwaliteit van de kwasten achteruit gaat in plaats van dat het verbeterd wordt. 


Maar kijk dan die swatches, love it!!! Ik hou van holografische nagellak. Het heeft een prachtige glans en in de zon is het nog beter! De nagellak dekt goed met twee laagjes. 


Deze foto is in het zonlicht genomen. Hierop zie je de holografische glans heel goed. Geweldig toch!

Deze nagellak is nu te verkrijgen voor  3,59. Iets duurder dan de nagellak die in het vaste assortiment zit. 

Geen opmerkingen :

Een reactie posten