maandag 31 maart 2014

Swatches: Laushine Pastel Jade (GYND.NL)


Weer tijd om een nagellakje voor GETYOURNAILSDONE.NL te testen. Voor wie nog niet bekend is met deze webshop GYND.nl is een webshop met nagel producten. Voornamelijk nagellak en wat verzorgingsproducten. Ik ben vaste gastblogger voor deze webshop. Neem zeker even een kijkje op hun website! 

Deze keer had ik leuke pastel kleurtjes gekregen die perfect zijn voor de lente. In dit artikel wordt een nagellak van Laushine besproken. Ik heb nog nooit een nagellak gehad van dit merk dus ik ben erg benieuwd. 

De nagellak potjes van Laushine zien er netjes uit. Ze hebben een mooie vorm met een gouden dop. Daarnaast zit er een diamantje op. Ik vind het er heel pretty eruit zien

In een nagellak van Laushine zit 15 ml dus je kan er zeker even mee door. Het kwastje is lang en niet te dik wat ik persoonlijk fijn vind lakken. Daarnaast is de dop gemakkelijk in de hand door de vorm. 



Ik heb het kleurtje Pastel Jade getest. Zoals de naam het al zegt is het een pastel kleurtje in groen. Een hele mooie kleur die perfect bij het lente weer past. De nagellak zelf dekt met bijna 1 laagje, maar de 2 laagjes zijn wel nodig. Dat is vrijwel bij elke nagellak dus dat ik helemaal niet erg. Pastel Jade is geen matte kleur, er zit een mini shimmer in. Dit zie je alleen als je de nagellak echt in het juiste licht houdt. 

Ik ben erg blij met deze nagellak! Deze ga ik zeker nog vaak dragen. Ik heb normaal gesproken helemaal niks met groen, maar de laatste weken begin ik de kleur steeds meer te waarderen. Dit nagellakje heeft daar ook zeker voor gezorgd.

Deze nagellak is voor  3,50 te verkrijgen bij GETYOURNAILSDONE.NL.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten