zondag 30 maart 2014

TAG: Let's get personal


Een tijdje geleden zag ik de Let's get personal tag bij Fashion is a Party voorbij komen. Ik vond die heel leuk en dacht die ga ik ook maar eens doen! Ik heb de vragen overgenomen en ik ben maar gewoon begonnen.

1. Wat hoor je op het moment van schrijven?
Ik ben het debuutalbum van Nielson aan het luisteren. Ik ga namelijk binnenkort naar zijn theatertour in Eindhoven en ik moet dan wel zijn nummers goed kennen. Het album is trouwens echt heel leuk!

*Het album is afgelopen dus nu heb ik gewoon de top 40 opstaan. 

2. Heb je ergens zin in op dit moment? (eten)
Uhmm.. niks specifieks eigenlijk. Al zag ik net een tweet voorbij komen over sushi en dat zou ik nu ook best wel kunnen eten. I LOVE SUSHI!

3. Wanneer is de laatste keer dat je echt gebroken was? (emotioneel)
Dat was vorig jaar mei. Toen is een goede vriendin van mij onverwachts overleden en dat was wel een heftige periode uit mijn leven. Ik vond het heel moeilijk om het te accepteren. Mijn verwachting was dat het even een week moeilijk zou zijn en dan pak ik wel mijn leven weer op. Dat was dus niet zo. Ik heb het er echt heel lang moeilijk mee gehad en soms vind ik het nog wel moeilijk want ik mis haar heel erg. Als er iemand op 22 jarige leeftijd dood gaat, ga je toch wel over het leven nadenken. 

4. Zou je liever tien kinderen hebben of geen kinderen?
Dit vind ik echt heel lastig. Ik zou zeker wel ooit kinderen willen, maar echt geen 10! Ik kan niet kiezen...


5. Denk je dat je teveel aandacht aan je uiterlijk besteed?
Ik besteed zeker veel aandacht aan mijn uiterlijk, maar wat is teveel? Dat is denk ik bij iedereen weer anders. Ik denk dat ik het op sommige dagen wel doe. Als ik een dag thuis zit en de deur niet uitga, kan ik soms alles uit de kast trekken. Dat komt ook gewoon omdat ik het leuk vindt. :)

6. Waar denk je op dit moment aan?
Eigenlijk gewoon aan deze blogpost en ook een beetje aan het uiteten met vriendinnen. Over een paar dagen gaan we namelijk met een groep meiden uiteten bij The Prince in Eindhoven. Ik ben benieuwd of het iets is, maar het zal vooral heel gezellig worden!

7. Sta jij altijd klaar voor je vrienden?
Ja ik sta altijd klaar voor mijn vrienden. Als ze mij nodig hebben zal ik ook meteen alles laten vallen om ze te helpen of naar ze toe te gaan. Mijn vriendinnen en ik hebben de afgelopen jaren wel wat dingen meegemaakt wat ons denk ik ook hechter heeft gemaakt. Maar mijn vrienden zijn alles. Als ik kan helpen zal ik dit altijd doen. Ik verwacht dan wel dat ze mij ook helpen of steunen als ik hun nodig heb.


8. Wie is de laatste persoon die jou heeft zien huilen?
Mijn ouders denk ik. Ik heb een tijdje geleden een auto ongeluk gehad waarbij ik tot stilstand kwam tegen een boom. Het ging niet heel hard, maar ik was vooral heel erg geschrokken en toen het net gebeurd was ook een beetje paniekerig. Het gebeurde ook met de auto van mijn moeder dus ik maakte me ook heel druk over de schade. Gelukkig is alles opgelost. De auto kon niet meer gemaakt worden, maar we hebben nu een nieuwe auto waar we eigenlijk heel blij mee zijn.

9. Wat doe jij altijd als je nerveus bent?
Als ik nerveus ben dan heb ik altijd heel veel kriebels in mijn buik, krijg ik zweethandjes, een rood hoofd (niet altijd, maar wel vaak helaas als het misloopt bijvoorbeeld), ga ik aan mijn haar frunniken en kan ik moeilijk stilzitten. Mensen vinden mij ook heel irritant als ik nerveus ben. Ik ben het gewoon heel snel. Ik zou maar al te graag willen dat het was minder was. 

10. Is er iemand die jou volledig begrijpt?
Snapt iemand zichzelf helemaal?

11. Heb je op dit moment een reden om te lachen?
Ja de zon schijnt en daar word ik heel blij van! 


12. Heeft iemand jou wel eens verteld dat die persoon jou voor geen goud kwijt wil?
Ja :)

13. Zou je gelukkiger zijn als het leven een “rewind”-knop zou hebben?
Ik denk dat iedereen soms wel eens van die momenten heeft dat je dat heel graag zou willen. Alleen denk ik ook dat de gebeurtenissen je maken zoals je bent en ik weet niet of ik dat zou willen veranderen en er gelukkiger van zou worden.

14. Vertel jij je ouders alles?
Nee niet alles. Wel veel, maar sommige dingen wil je toch ook niet delen met je ouders? Daar heb je juist je vriendinnen voor. ;)

15. Denk je meer aan het verleden, het heden of aan de toekomst?
Op het moment vooral het heden en de toekomst. Ik ben bezig met afstuderen en daar zit mijn hele focus op, maar ik denk ook al veel aan de toekomst. Wat ga ik doen als ik geslaagd ben voor de opleiding? Kan ik meteen een baan vinden? Het zijn best wel spannende tijden.

16. Hoeveel uur slaap krijg je gemiddeld per nacht?
Dat wisselt heel erg, maar ik denk zo'n 7 uur. 

17. Ben jij makkelijk om mee om te gaan?
Nee, ik ben geen gemakkelijke. Maar het is toch al goed dat ik het zelf toegeef, niet? :P



18. Wat heb je voor het laatst gedronken?
Een coca cola cherry, daar had ik echt even zin in! (Het is geen foto met een coca cola cherry, maar de gedachte telt ;) )

19. Wat voor soort bed heb je?
Een witte éénpersoonsbed.

20. Zien mensen jou als optimist of pessimist? 
Zeker wel een pessimist! Ik krijg ook altijd te horen dat ik niet zo negatief moet doen. Ik probeer het echt minder te doen, maar soms is dat gewoon lastig. Ik ben gewoon heel onzeker en twijfel aan alles. Ik heb soms ook gewoon zo iets van dat als je iets te optimistisch ziet het uiteindelijk alleen maar kan tegenvallen. Maar de pessimist in mij zou wel een beetje minder mogen zijn. I'm working on it!

21. Met wie heb je als laatste in de auto gezeten, op je familie na?
Daar moet ik even over nadenken.... (na 10 min) Ik denk met een vriendin van mij, Geesje! Met Geesje ga ik altijd beauty shoppen.

22. Wat is de laatste film die je in de bioscoop hebt gezien, en met wie heb je die film gezien?
Volgens mij heb ik Soof als laatste in de bioscoop gezien met een aantal vriendinnen. Was echt een hele grappige film!

23. Ben je een keer gekwetst door iemand waarvan je nooit verwacht had dat die je zou kwetsen?
Ja. laten we zeggen dat een voormalige beste vriendin geen vriendin meer is en ik haar nu al een aantal jaar niet spreek. 

24. Wat zijn jouw guilty pleasures qua eten?
Ik ben dol op winegums!


25. Heb je de afgelopen week kleding gekocht?
Afgelopen week niet, maar de weken ervoor wel...

26. Laatste persoon die jou aan het huilen heeft gemaakt?
Dit zou ik echt niet weten... In ieder geval niet recentelijk anders had ik het nog wel geweten. 



27. Wat doe je morgen (vandaag als jullie dit lezen)?
Nou morgen ga ik even een uurtje dansen en voor de rest weet ik het nog niet. Misschien een nieuwe video opnemen of wat make-up looks proberen. (Ik schrijf dit op een vrijdag, maar ik weet nog niet wanneer het artikel online komt)

28. Is er iemand die jij graag zou willen zien op dit moment?
Op dit moment is er niemand die ik heel graag zou willen zien. Ik zou best wel willen chillen met mijn vrienden, maar het is geen drang dat het ook echt nu moet gebeuren. 

29. Houd je van suikerspinnen?
Zo een keertje is wel lekker, maar eigenlijk is het gewoon puur suiker dus zeker niet iets om vaak te eten. 

30. Ben je ooit tegen iemand aan in slaap gevallen?
Iedereen denk ik wel.

31. Wat is je stemming op dit moment?
Moe want ik heb best weinig geslapen vannacht, maar voor de rest prima.

32. Met wie was je gisterenavond (op het moment dat ik dit schrijf)?
Ik was gewoon alleen als ik mijn ouders en zusje niet mee reken. 


33. Heb je plannen voor dit weekend?
Als jullie dit lezen is het zondag en ik ga vanavond uiteten met vriendinnen. Wij doen geen cadeaus meer met verjaardagen, maar gaan gewoon uiteten of andere leuke dingen. Ik heb er heel veel zin in. :D Ook ga ik nog even een uurtje dansen zoals elke zaterdagochtend. Laat ik vooral ook niet vergeten om te genieten van de zon!

En dit was de tag alweer! Nu weten jullie weer iets meer over mij. Ik ga niet mensen in het bijzonder taggen. Iedereen kan de tag gewoon overnemen als ze willen. Hopelijk vonden jullie het leuk om te lezen. Ik doe bijna nooit tags, maar ik zou het eens vaker moeten doen. Is wel leuk op zijn tijd. 

1 opmerking :