donderdag 6 maart 2014

Swatches: Tanya Burr Lipgloss First Date - Just Peachy - Afternoon Tea - Chic

Vorige week schreef ik al een artikel over de nagellak die beauty youtuber Tanya Burr heeft uitgebracht. Vandaag een artikel over een aantal van de lipgloss collectie. Over de nagellak ben ik erg tevreden. Eens kijken of dit ook zo is met de lipgloss!



Ik heb 4 lipglosses gekocht: First Date, Just Peachy, Afternoon Tea en Chic. Wanneer je een lipgloss koopt van Tanya Burr dan zitten ze verpakt in een kartonnen verpakking waarop een prachtige foto staat van miss Tanya Burr herself. Zelf vind ik de verpakking eigenlijk wel overbodig. 





De lipglossjes zelf vind ik heel leuk uitzien. Simpel, strak en gewoon leuk. Ze hebben een transparante huls waarbij er in prachtige letters Tanya Burr opstaat. De dop is gewoon zwart. De lipglossjes hebben een platte spons applicator waarmee de lipgloss gemakkelijk mee aan te brengen is


De swatches van links naar rechts: First Date - Just Peachy - Afternoon Tea - Chic. Alle vier de lipglosses hebben super goede pigmentatie. 


Dit zijn de kleuren wanneer ik het op mijn lippen heb aangebracht. First date is een prachtige baby roze kleur. Just Peachy heeft een oranje ondertoon. Als je liever een roze kleur wil die iets donkerder is dan is Afternoon Tea geschikt. Chic is juist weer een kleur die naar roze met een bruine ondertoon neigt. Ze zijn dus alle vier roze maar hebben weer net een andere kleur ondertoon. Alle vier de kleuren gebruik ik op het moment heel vaak. Ze blijven goed zitten in vergelijk met andere merken lipgloss. 
Net als bij de nagellak zijn er zeker nog een hoop andere kleuren uit de lipgloss collectie die ik later misschien nog wel koop. 

De lipgloss kost per stuk € 9,09 bij FeelUnique. Sinds kort verkoopt de Nederlandse beauty webshop Alice & Jo ook de producten van Tanya Burr. Daar kost het zelfs wat goedkoper, namelijk  €7,99. 

1 opmerking :

  1. Wat een mooie foto's heb je gemaakt! Ik ga zeker ook een paar van deze kopen!

    BeantwoordenVerwijderen