dinsdag 18 maart 2014

Webshop: Fourcolours.nl

Door een beetje rond te surfen kwam ik op een leuke webshop terecht, Fourcolours.nl.  Fourcolours is een webshop die sieraden en leggings verkoopt. Natuurlijk heb ik weer heel de webshop rond gesnuffeld en veel leuke producten gespot. Zo heb ik veel leuke armbanden, kettingen, oorbellen en ringen gezien. De sieraden hebben een goede prijs zodat het betaalbaar voor iedereen is. 



Wat een leuke armbanden hebben ze! Vooral het armbandje met de diamant in het goud en met het uiltje vind ik het leukste. De prijzen van de armbanden zijn van links naar rechts en boven naar beneden: €  6,50 - € 3,50 - € 4,95 - € 4,95 - € 4,95 - € 4,50.



Fourcolours heeft zeker ook een aantal leuke ringen en oorbellen. Die hartjes oorbellen zijn toch cute! De prijzen van de ringen en oorbellen zijn van links naar rechts en van boven naar beneden: € 4,50 - € 4,50 - € 2,95 - € 3,50 - € 4,50 - € 2,95. 



En de kettingen zijn ook al zo leuk! Mijn probleem is dat ik bijna alles altijd zo mooi vindt. De prijzen van de kettingen zijn van links naar rechts en van boven naar beneden: € 6,50 - € 7,50 - € 8,95 - € 6,95.

Fourcolours.nl verkoopt ook nog een aantal leggings, maar persoonlijk vond ik die niet zo interessant. De prijzen van deze legging liggen rond de 10 euro. De bezorgkosten zijn € 1,95 wat ook zeker niet veel is, bonus! Misschien dat ik hier binnenkort eens iets ga bestellen. 

Geen opmerkingen :

Een reactie posten