vrijdag 25 april 2014

Get Ready With Me: Justin Timberlake concert + beelden (video)

Ik ben op 18 april naar het concert van Justin Timberlake geweest en het was echt super AWESOME/FANTASTISCG/GEWELDIG!!! Al jaren wilde ik naar het concert van Justin Timberlake. Als hij weer muziek zou maken en een tour in Europa zou doen wist ik dat ik erbij MOEST zijn! Ik was dolblij met zijn nieuwe muziek, maar mijn hart maakte helemaal een extra sprongetje toen ik hoorde dat hij naar Nederland kwam. Gelukkig wilde Marloes mee en waren de kaartjes snel besteld!! Een half jaar heb ik er naar uitgekeken en vorige week was het dan eindelijk zo ver. Zoals ik al zei het was GEWELDIG! Hij kan onwijs goed live zingen, dansen en is een echte entertainers. Hij heeft 32 nummer gezongen, 32!!!!! Ik was al fangirlen over JT, maar nu is het helemaal erg. Zo erg dat ik maandag weer wil!!! Alleen ik krijg niemand zover die mee gaat -_-. 

Genoeg over het concert. Ik heb weer een Get Ready With Me video gemaakt zodat jullie kunnen zien hoe ik mij klaar maak voor het concert. Op het einde van de beelden zien jullie ook wat fragmenten van het concert. 

Veel kijk plezier!



Als je de video niet kan bekijken, bekijk de video dan hier. Laat vooral ook even in een reactie achter wat je van de video vindt.

Hieronder nog een aantal foto's van het concert.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten