woensdag 9 april 2014

Swatches: Catrice oogpotloden 170 Blues Willis & 180 Too Cool For Pool


Voor de lente had ik behoefte aan wat leuke kleurtjes om een lijntje onder mijn ogen te tekenen.  Ik ben naar de Kruidvat gegaan en ben meteen bij het Catrice gaan kijken. In het Catrice schap heb ik 2 leuke kleurtjes gevonden: 170 Blues Willis en 180 Too Cool For Pool.



Wauw de pigmentatie van de oogpotloden is echt super goed. Ze knallen er goed uit, precies wat ik wilde! De linkse kleur is 170 Blues Willis. Een prachtige pastel lila klaar. De rechtse kleur is 180 Too Cool For Pool. Een pastel groene kleur, ook heel mooi! Het brengt heel zacht en romig aan wat heel prettig is. 



Op de foto heb ik met 170 Blues Willis een lijntje onder mijn ogen gezet en op de waterlijn. Onder mijn ogen blijft het oogpotlood goed zitten, maar op mijn waterlijn is het heel snel eraf. Dat vind ik jammer. Ik heb een oogpotlood van de Hema en die blijft ook op de waterlijn zitten. Ik hoopte dat deze dat ook zou doen. 


De Catrice oogpotloden zijn voor € 1,99 te koop bij onder andere de Kruidvat.

1 opmerking :