zondag 6 april 2014

Swatches: Golden Rose Jolly Jewels nagellak 104 - 106 - 108 - 109 - 110 - 116


Mijn nagellak stash van Golden Rose Jolly Jewels is aardig gegroeid, maar ik heb er nooit een artikel over geschreven. Vandaag ga ik swatches laten zien van 6 nagellakjes van Golden Rose.  De Golden Rose nagellakjes staan bekend om de glitter. Bij sommige nagellakjes heb je een basis kleur met glitters en anderen zijn weer alleen glitters.



Ik heb dus 6 kleuren: 104 - 106 - 108 - 109 - 110. Tijd voor de swatches, want daar gaat het uiteindelijk toch om.

Op de foto's heb ik twee laagjes nagellak op.



104 is een roze glitter nagellak met kleine en wat grovere glitters. Het is wel een leuk nagellakje, maar ik vind hem niet geweldig.



106 is mijn minst favoriete nagellak. Ik had namelijk wat Golden Rose nagellakjes besteld en toen hadden ze per ongeluk een verkeerde gestuurd (ik mocht deze houden en de juiste werd alsnog opgestuurd) en dat was deze. In 106 zitten groene, gele en paarse glitters. Met 2 lagen dekt deze eigenlijk net niet genoeg. Nee dit is geen favoriet van mij.



109 is dan weer een nagellak waarbij er een basis kleur is met glitter. De basiskleur is rood/roze en er zitten zowel kleine als grovere glitters in. De glitters zijn roze en is soms verkleuren ze naar het zilver. Ik vind het een heel leuk nagellakje, maar je moet wel goede lagen aanbrengen. De basis kleur is aardig transparant. In het echt is de nagellak wel mooier dan op de foto.



Dan is het tijd voor een van mijn favorieten namelijk 109. De basiskleur is een lichtroze kleur en er zitten kleine glitters in. De kleine glitters zijn wit, roze en rood. De combinatie van de kleuren en glitters zijn echt heel mooi. Deze draag ik heel graag.



Dit is een hele bekende van Golden Rose, 110. Deze nagellak heeft een witte basislaag met kleine blauwe glitters en grote rode glitters. Deze vind ik heel leuk, lekker crazy!


116 is een nagellakje die leuk is voor een romantische avond. Het schreeuwt valentijnsdag! Het heeft een (redelijk transparante) rode basiskleur. Er zitten kleine zwartje glittertjes in en grote zilveren glitters. Als ik het wat beter had gelakt dan was het minder transparant geweest want normaal dekt het nagellakje gewoon goed. Deze behoort ook tot mijn favorieten!

De Jolly Jewels nagellaken van Golden Rose bevallen me goed. Alleen 106 vind ik echt helemaal niks. Dat is ook vooral persoonlijk smaak. Misschien dat jij de kleuren wel te gek vind. De Golden Rose nagellak heb ik gekocht bij een van mijn favoriete beauty webshops Enchantra. Voor maar € 3,95 heb jij zo'n Jolly Jewel nagellak al. 

3 opmerkingen :

  1. wow, they are wonderful and so special. can't belive it's polish,
    looks like candy <3
    kiss
    Maren Anita

    FASHION-MEETS-ART by Maren Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat een prachtige/vrolijke/feestelijke lakjes. Vooral de eerste twee kleurtjes vind ik erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nr 109 is mijn favoriet I JUST LOVE PINK! :) ik heb al zoveel van deze lakjes gezien en toch heb ik er nog geen in mijn stash daar moet dan maar eens verandering in komen

    BeantwoordenVerwijderen