maandag 14 april 2014

Swatches: Roze lipstick Primark


Bij de Primark verkopen ze naast te gekke kleding, accessoires, etc. ook steeds meer beauty producten. Zo zag ik onder andere deze very bright pink lipstick staan. In de mini Primark shoplog van een tijdje geleden zagen jullie deze al voorbij komen. 


De verpakking heeft wat weg van de lipsticks van de H&M. Een zwarte huls met aan de onderkant een transparant randje waardoor je de lipstick kleur zit. Wat ik fijn vind zodat je ook weet welke kleur de lipstick daadwerkelijk heeft. 


Op de dop staat P.S. LOVE... Lipstick. Can't argue with that! Voor de rest heeft de lipstick geen naam of nummer. Dat vind ik dan altijd weer irritant.


Dit is dan de swatch van de lipstick. BAM! Het is een fel kleurtje, maar ik ben daar wel dol op. De kleur knalt eruit!


Zo ziet de kleur eruit op de lippen. De knalroze kleur is erg opvallend en daar moet je wel van houden. De lipstick blijft naar mijn verbazing nog best goed zitten. Je kunt er geen dag mee doen zonder het bij te werken, maar na een paar uur vind ik dat echt niet erg.

De lipstick bevalt me echt goed. Misschien maar eens kijken voor meerdere kleurtjes. De lipstick is van 1,50 euro te verkrijgen bij de Primark. 

Geen opmerkingen :

Een reactie posten