vrijdag 18 april 2014

Swatches: Miss Sporty Crush on You 3D texture nagellak 061

Ik noem het al vaker in artikel dat de liquid sand nagellak populair blijft. Miss Sporty heeft ook drie liquid sand nagellakjes. Bij Miss Sporty worden deze nagellakes Crush on You 3D texture. Lekker moeilijk doen met deze naam. Ik heb van de drie 061 gekocht. Helaas hebben ze geen namen en alleen maar een nummertje. 



LOVE IT! Nummertje 61 is echt een prachtige nagellak. Het is warm rood, maar heeft soms ook nog wel wat weg van paars/roze. De glitters zijn goud, rood en brons. De kleur combinatie is echt prachtig.  Het is een vrije donkere kleur die zelfs een beetje chique is. Het is wel een kleur die ik eerder in de herfst/winter zou dragen dan in de lente/zomer. 


Deze nagellak is voor 1,99 euro te verkrijgen bij onder andere de etos.  

2 opmerkingen :

  1. Hoiii hoi~!
    Ga je dit jaar weer naar de Beautygloss Party, en hoe laat stonden jullie in de rij vorig jaar?
    Xx Sophie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi! Ja ik ga naar de Beautygloss Party! Het was zo leuk vorig jaar dat ik dit jaar er weer bij moest zijn. Wij waren er om half 1 en toen stond er een redelijke rij. Gelukkig ging het wel allemaal vlot naar binnen. Dit jaar wil ik er wel echt om 12 uur zijn. Ga jij ook? X Nikki

      Verwijderen