woensdag 26 november 2014

DIY: Gebroken (poeder) make-up weer maken

Eindelijk heb ik weer een nieuwe video voor jullie! De adapter van mijn laptop was kapot waardoor ik niet op mijn laptop kon. Natuurlijk erg dramatisch voor iemand die bijna vast zit aan haar laptop. Ik heb een paar dagen zonder moeten doen, maar eindelijk heb ik een nieuwe adapter en een nieuwe video voor jullie!
Ik laat regelmatig mijn make-up vallen omdat ik nogal een kluns ben en als het ook nog eens poeder make-up is dan weet ik alweer dat ik een nieuwe moet kopen. Alleen nu heb ik een trucje waarmee je gebroken (poeder) make-up weer kan maken. In de video laat ik zien hoe ik dit doe. Veel plezier met kijken!



Als je de video niet kan bekijken, bekijk de video dan hier. Laat vooral ook even in een reactie achter wat je van de video vindt.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten