dinsdag 11 november 2014

Swatches: Gosh Mono Oogschaduw 009 Copper


De ervaringen met Gosh mono oogschaduws zijn altijd goed geweest. Dus toen ik dit koperen kleurtje zag was de keuze snel gemaakt om het te kopen. Ik wilde graag nog een koperen kleur hebben en 009 Copper leek mij daar erg geschikt voor.

De Gosh mono oogschaduws zitten altijd in een kartonnen doosje die de kleur heeft van de oogschaduw. De oogschaduw heeft een zwarte ronde verpakking.


De naam zegt eigenlijk al, 009 Copper is een koperen kleur. Op de linker kant van de foto de oogschaduw zonder flits en aan de rechterkant een foto met flits. Op beide foto's is de shimmer duidelijk te zien, maar op de foto met flits zie je al dat er ook wat grotere glitters in zitten.

Copper is goed gepigmenteerd. Alle oogschaduws die ik van Gosh heb zijn erg goed gepigmenteerd. Op de foto kun je de mooie koperen kleur zien en ook meteen de shimmer met wat grotere glitters. In de make-up toturial kunnen jullie zien hoe ik dit product gebruik. Ik kan je vast zeggen dat ik het een erg fijne en mooie oogschaduw vind.

De Gosh mono oogschaduw in 009 Copper is voor € 8,49 te verkrijgen bij onder andere de Kruidvat.

5 opmerkingen :

  1. Wauw heel mooi! Echt een prachtige kleur XOXO

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb deze oogschaduw ook en hij is inderdaad super! Ik snap niet dat er zo weinig over Gosh geschreven wordt want het is echt een fijn merk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw het pigment ziet er heel goed uit. liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooh wauw echt prachtig, het herinnert me eraan dat ik mijn rosegold kleur van Gosh weer vaker erbij moet pakken.

    BeantwoordenVerwijderen