donderdag 6 november 2014

Film Review: Gone Girl


Toen ik op de reclame stukjes zag van de film Gone Girl wist ik dat ik daarheen wilde. Het leek mij meteen een spannende film. Ik moest ook erg aan de film Prisoners denken die ik echt geweldig vond. Dus samen met Janice ben ik naar de film geweest en het was GE-WEL-DIG!

Film: Gone Girl
Regisseur: David Fincher
Genre: Drama, Thriller
Acteurs: Ben Affleck, Rosamund Pike, Neil Patrick Harris, Tyler Perry, etc..
Waar gaat de film over: 'Op de dag dat hij vijf jaar getrouwd is, maakt Nick Dunne (Ben Affleck) bekend dat zijn beeldschone vrouw Amy (Rosamund Pike) vermist is. Onder druk van de politie en de media ontstaan er scheurtjes in het door Nick geschetste beeld van een perfect huwelijk. Door zijn leugens, bedrog en vreemde gedrag rijst bij iedereen de vraag: Heeft Nick Dunne zijn vrouw vermoord?'


Gone Girl is een mega goede film. Wauw! De film is erg goed in elkaar gezet. Het is geen film die spannend is vanwege schrikmomenten, maar de film is spannend omdat er een bepaalde spanning door de gehele film zit. Het is een film die je aan het denken zet. Je bent constant bezig of Nick het nou heeft gedaan of dat er toch een ander verhaal achter zit. Je stelt jezelf continu vragen. Jammer genoeg kan ik niet zo veel over de film zeggen omdat ik anders spoilers weggeef. Er gebeuren dingen die je niet verwacht van te voren. Ik kan ook zeggen dat Ben Affleck en Rosamund Pike ontzettend goed zijn in deze film Mijn complimenten vooral naar Rosamund Puke. Hoe zij haar personage neer net is echt knap, een top actrice!

Bekijk de trailer hieronder:



Bron: Pathe, IMDB

Geen opmerkingen :

Een reactie posten