vrijdag 21 november 2014

REVIEW: NIVEA ESSENTIALS GEZICHTSVERZORGING LIJN MICELLAIR WATER - REINIGINGSMELK - TONIC


Ik was opzoek naar een nieuw product om mijn make-up er in de avond er af te halen. Zoals altijd ging ik naar de Kruidvat om eens te kijken voor wat nieuws. Niveau had een aanbieding dus ben ik daar even gaan rond snuffelen tussen de producten. Ik zag dat ze een aantal nieuwe producten hadden, de essentials lijn.


Zo zag ik dat Niveau voortaan Micellair Water heeft, een product dat ik graag nog een keer wilde proberen. Omdat ik meerdere producten nodig had heb ik ook een reinigingsmelk en een tonic gekocht.


Sensitive 3 in 1 Micellair Water

Wat Nivea over het product zegt:

'Met Dexoanthenol & Druivenpitolie: reinigt mild, verwijdert make-up, zuivert en hydrateerd in een stap. De milde formule laat de huid ademen. Micellair Water is een unieke innovatie binnen reinigingsproducten en heeft een magneetwerking waarbij olie, vuil & make-up uit de huid worden getrokken via micell-technologie. Bevat geen parfum, kleurstoffen en parabenen.'

Ik was erg benieuwd naar dit product omdat ik de laatste tijd veel artikelen hier over had gelezen en voornamelijk positieven. Het Micellair Water breng ik aan op een watje om mijn make-up er mee af te halen. Het voelt ook letterlijk aan als water en niet als olie ondanks dat er druivenpitolie in zit. Ik heb een gevoelige huid, maar dit voelt erg fijn aan. Juist omdat het 'water' is. De beschrijving geeft aan dat het om een milde formule gaat en dat klopt ook. De make-up gaat er van af, maar als je veel make-up draagt dan is het wat lastiger. 

Het Micellair Water is voor € 5,99 te koop.


Verzachtende Reinigingsmelk 

Wat Nivea over het product zegt:

'De reinigingsmelk, verrijkt met natuurlijke amandelolie en Hydra IQ, reinigt de droge huid zacht zonder uit te drogen Reinigt en verwijdert make-up, zelfs waterproof. Helpt de vochtbalans van de huid te behouden.'

Persoonlijk vind ik het fijn om voor mijn ogen het micellair water te gebruiken en voor de rest van het gezicht een reinigingsmelk. Die van Nivea voelt erg fijn aan voor de huid. Omdat ik zowel last heb van een droge en een gevoelige huid heb ik voor deze gekozen. Mijn huid voelt altijd gehydrateerd wanneer ik het heb gebruikt.

De verzachtende Reinigingsmelk is voor € 4,15 te verkrijgen.


Aqua Effect Verzachtende Tonic

Wat Niveau over het product zegt:

'De tonic met natuurlijke Amandelolie en Hydra IQ verfrist en hydrateerd de droge huid en laat deze er gezond en mooi uitzien. De verzachtende toniq zuivert de huid grondig en verwijdert de laatste onzuiverheden en make-up resten. Het helpt de vochbalans van de huid te behouden. De alcoholvrije, milde formule kalmeert de huid.'

Ik gebruikte eerst nooit tonic, maar toen zag ik een video van een youtuber met haar avond routine en bedacht ik mij dat ik het toch ook wel eens wilde proberen. Nu gebruik ik elke avond deze tonic en af en toe in de ochtend. Als ik dit product als laatste gebruik voelt mijn huid helemaal schoon en het blijft gehydrateerd.

De verzachtende tonic is voor € 4,09 te verkrijgen.

Ik ben erg tevreden over de producten van Nivea uit de essentials gezichtverzorgings lijn. Het micellair water zou net iets beter kunnen zijn, maar het blijft goed genoeg om elke dag te gebruiken. Het scheelt gewoon veel of je veel make-up draagt of alleen wat basics. Daarnaast hebben ze allemaal een klikdop wat erg fijn is.

De Nivea essentials gezichtverzorging lijn is onder andere te koop bij de Kruidvat. 

Geen opmerkingen :

Een reactie posten