maandag 20 april 2015

Nagellakjes voor de lente


Jullie hebben al in een artikel kunnen zien welke lipsticks aanraders zijn voor de lente. Als je interesse hebt in het artikel klik dan hier. Vandaag laat ik jullie zien welke nagellak ik leuk vind voor de lente. Ook in dit artikel zijn de prijzen van de producten gevarieerd zodat er voor iedereen wel iets tussen zit.

Ik heb voornamelijk voor roze tinten gekozen met een pastel tintje.Sowieso vind ik voor de lente pastel tinten het mooist. Als je geïnteresseerd bent in een diepte review per nagellakje verwijs ik je door naar de volgende artikelen, v.l.n.r.:


White Hot Love van Rimmel is een prachtige witte nagellak met een subtiele glans erin. Met maar 2 laagjes dekt deze nagellak perfect.

Dit kleurtje kan gewoon niet ontbreken. Mint is de perfecte kleur voor de lente. Mint Candy Apple van Essie vind ik een erg mooi en fijn nagellakje.

Ik ben een groot fan van de youtuber Tanya Burr en ook van haar cosmetica. Ik heb een aantal nagellakjes van haar waaronder Mini Marshmallows. Een super zoet zacht roze nagellak. Erg mooi!

Zoals jullie weten ben ik ook dol op liquid sand nagellakjes. Call Me Princess van Catrice kan gewoon niet ontbreken. Die gouden shimmer die erin zit is zo mooi!

Dit Golden Rose nagellakje is lekker vrolijk. De roze kleur is lief maar knalt eruit. De govere glitters/stipjes zorgen voor een speels effect.

Hello Rosy is ook weer een heel mooi liquid sand nagellakje. In deze zitten ook wat grovere glitters.

Dit is ook echt een van mijn favoriete nagellakjes. Goedkoper kan je ze niet krijgen en dan wel een fantastische dekking hebben. De lila/roze kleur vind ik ook erg mooi die bij veel looks past.

Dit waren dan mijn favoriete nagellakjes voor de lente. Welke nagellak draag jij het liefst de komende tijd?

Geen opmerkingen :

Een reactie posten