woensdag 22 april 2015

Swatches: essence nagellak in 179 Roller Coaster en 193 Best Dressed

Ik kon het weer eens niet laten om nieuwe nagellak te kopen. Vandaag heb ik dan ook weer swatches voor jullie van twee essence nagellakjes. Er was een actie bij de Kruidvat en ik ben gewoon voor twee random kleurtjes gegaan. 

Ik ben gegaan voor 179 Roller Coaster en 193 Best Dressed. Een groen kleurtje omdat ik die nog niet had en het paarse kleurtje vond ik er gewoon leuk uit zien.

Oehhh kijk die shimmer in de zon.

Op de volgende foto's heb ik twee laagjes nagellakjes opgedaan.

Roller Coaster is een groen kleurtje met een hele subtiele groene shimmer. Op bovenstaande foto is het helaas niet goed te zien, maar het is er zeker wel.


Bij Best Dressed is de shimmer overduidelijk te zien. Ik vind het een erg feestelijk lakje! Ik hou daar wel van. 

Dit waren de swatches van de essence nagellakjes. Voor € 1,69 zijn de essence nagellakjes te verkrijgen bij verschillende drogisterijen. 

Geen opmerkingen :

Een reactie posten