zaterdag 25 april 2015

Webshop: Fashionwishes.nl


Per toeval kwam ik op de webshop Fashionwishes.nl en natuurlijk moest ik het weer even delen met jullie. FashionWishes is een webshop met kleding, accessoires, sieraden, lifestyle- en beautyproducten voor een klein prijsje. Wat wil je nog meer?! Wat dacht je van gratis verzending binnen Nederland! Dat vind ik een groot pluspunt! Daarnaast wordt de bestelling binnen 48 uur bezorgd.




v.l.n.r. € 9,95 - € 34,95 - € 12,50 - € 24,95 - € 9,95 - € 14,95 - € 24,95 - € 19,95 - € 19,95  - € 19,95

Ik heb even gekeken naar het assortiment en er zitten echt leuke dingen tussen. Op bovenstaande afbeeldingen heb ik een aantal producten uitgekozen die ik het leukste vind. Bijvoorbeeld de zwarte booties vind ik er leuk. Ik ben nog opzoek naar zwarte enkellaarsjes en deze zouden perfect zijn. Daarnaast hebben ze veel leuke t-shirts met een leuke opdruk. Zie die lipstickjes bijvoorbeeld, dat is toch cute! Ook hebben ze heel veel leuke sieraden. Ik denk dat je goed kan slagen bij FashionWishes. Op de webshop kan je betalen met iDeal of overschrijving en is er de mogelijkheid om je bestelling te retourneren. 

Neem vooral even een kijkje op de webshop van FashionWishes.nl. Heb jij hier ooit al iets besteld? Ik ben benieuwd naar je ervaringen!

Geen opmerkingen :

Een reactie posten