vrijdag 1 november 2013

Catrice 'Thrilling me Softly' nagellak

Uit de Thrilling me Softly limited edition collectie van Catrice heb ik ook 2 nagellakjes gescoord, namelijk  01 Discreet en 04 Allure.  In eerdere artikelen hebben jullie al de wet shine stain lip lacquer en een palette kunnen zien, maar natuurlijk kon ik het ook niet weerstaan om 2 nagellakjes te kopen. 

Op de swatches heb ik 2 laagjes opgedaan.


De kleur 01 Discreet is een licht beige kleur die perfect is voor de herfst. Een mooi kleurtje die goed dekt in 2 lagen.
 

De kleur 04 Allure is een mooie rode kleur met een prachtige glans met rode sparkles. Helaas kreeg ik dit niet heel duidelijk of de foto. Maar als je toch voor het schap staat hou deze kleur dan even goed in het licht. Zo zie je pas echt hoe mooi deze kleur is.

De nagellakjes zijn te verkrijgen voor 2,99 per stuk.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten