vrijdag 15 november 2013

Swatches: W7 Nagellak 63 Sheer Mauve & 97 Lava Flow


Laatst was ik een keertje bij de winkel op = op voordeelshop en ik zag dat ze heel veel leuke nagellakjes hebben. Ze verkopen namelijk nagellak van het merk w7. Deze nagellakjes heb ik al vaker bij beauty bloggers voorbij zien komen en ik was dus ook wel nieuwsgierig. Daarnaast hebben ze een leuke actie waarbij 2 nagellakjes maar 5 euro kosten. Per stuk betaal je 2,75 euro.

Ik ben gegaan voor 97 Lava Flow en 63 Sheer Mauve. In de w7 nagellaken zit 15 ml en hebben best veel weg van de OPI nagellak.  Alle 2 zijn het glitterlakjes, maar toch zijn ze heel verschillend.

Nagellak 97 Lava Flow heeft een witte basis kleur. Er zitten rode en blauwe glitters in. Wat vind ik dit een leuk nagellakje! Ik was bang dat het niet zou dekken, maar met 2 lagen dekt die prima! Het is echt een speels kleurtje. 
 
63 Sheer Mauve is een over de top roze glitterlak! Toch zijn het geen grove glitters, maar zijn ze heel fijn. Dat maakt de nagellak nog mooier. De nagellak ziet er in eerste eruit als een dunne substantie, maar dekt toch goed. Ik heb wel 3 laagjes gedaan om het perfect gedekt te krijgen. Sheer Mauve is een leuke nagellak voor een feestje of voor de komende feestdagen.


1 opmerking :