donderdag 21 november 2013

Swatches: Etos baked blush (kerstcollectie 2013)


Zoals ik vaak doe doe ging ik gewoon even een rondje lopen door de Etos. Toen zag ik daar in eens, nog een beetje weggestopt, wat nieuwe make-up producten liggen van het Etos eigen merk. Etos heeft op dit moment een aantal producten als kerstcollectie. Ik werd meteen verliefd op de blush en nam het natuurlijk meteen mee. Daarnaast is er ook een bronzer, oogschaduw paletten, nailart, etc..  
 

De blush heeft een hele simpele verpakking, een beetje te simpel. Het is nogal saai. Daarnaast is de verpakking wel gewoon stevig.


Deze keer is de blush in de kerstcollectie en baked blush. Is het niet prachtig?!  Er zitten de kleuren roze, geel/goud en een klein beetje oranje in.  Ik vind het er geel gaaf eruit zien.


Dit zijn de swatches van de blush.  De kleur wordt uiteindelijk roze met een gouden glans. Aan de linkerkant is de blush droog aangebracht en geeft die al goed pigment af. Aan de rechterkant is de blush nat aangebracht. Hierdoor de kleur nog intenser.

Ik vind de blush echt geweldig! Op het moment is dit echt mijn favoriete blush. Omdat het een limited edition is, zit ik zelfs over na te denken om er nog eentje te halen als back-up. Ik twijfel nog, omdat er 14 gram in deze blush zit, dus daar zou ik toch ver mee moeten komen.

De blush is voor 4,99 euro te verkrijgen bij de Etos.

4 opmerkingen :

  1. Ziet er goed uit! Maar ik vraag me af, wanneer zou je blush nou nat aanbrengen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Om nog een intensere kleur te krijgen. Je kan denken aan een vloeibare blush. :)

      Verwijderen
  2. Ik heb hem zelf ook vandaag aangeschaft!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie blush! Je blog is leuk, ik volg je via bloglovin x

    BeantwoordenVerwijderen