dinsdag 5 november 2013

Swatches: Pupa Lasting Color nagellak 728


Ik had nog nooit een nagellak van Pupa gehad, maar toen was er een actie op facebook waarmee je 1 gratis Pupa nagellak kon afhalen. Als nagellak verslaafde heb ik daar natuurlijk meteen gebruik van gemaakt. Toen ik eenmaal bij mijn Etos in de buurt was om er eentje te halen heb ik gekozen voor 728. Jammer dat Pupa de nagellak geen namen geeft.
 
Kleur 728 is een blauw/groene kleur met een prachtige glans. Ik moet zeggen dat ik totaal verrast ben door Pupa. Ik had verwacht dat de nagellak niet heel dekkend zou zijn, maar in tegendeel. Het is namelijk zo dat 1 laagje voldoende is, 1 laagje! De nagellak is perfect dekkend. De nagellak potjes van Pupa zijn wel niet zo groot, er zit namelijk maar 5ml in.
 
De lasting color nagellak van Pupa is te verkrijgen voor 6,50 euro.

1 opmerking :