maandag 4 november 2013

Hema True mineral bronzing powder 01


Ik ben al een tijdje op zoek naar een bronzer die bij mijn huid past. Ik gebruik nooit bronzer, maar ik zou graag meer willen contouren in mijn gezicht. Dus ik opzoek naar een budget en een lichte bronzer. Dit omdat ik al een bleke huid heb en omdat ik het eerst wil proberen er niet te veel geld aan uit wil geven. Nu was ik bij de hema en daar zag ik de True Mineral Bronzing Powder liggen.
 

Ik ben gegaan voor de true mineral bronzing powder in 01. De lichte kleur van de 2 die ze hadden. De bronzer zit in een grote ronde verpakking. De bovenkant is transparant en de onderkant gewoon zwart.


De bronzing powder heeft een opvallende opdruk. Het ziet er leuk uit, maar vind het niet bijzonder.


Dit is een swatch van de bronzing powder. Het heeft een lichte bruine kleur met een gele ondertoon.


Zo ziet de bronzing powder eruit als het uitgeblend is. Dit gaat heel gemakkelijk.

Ik ben erg benieuwd hoe de bronzing powder mij gaat bevallen. De True mineral bronzing powder van de Hema is te koop voor 5 euro.

1 opmerking :

  1. Lijkt me een fijne bronzer, denk dat ik morgen even lang de hema ga haha!

    BeantwoordenVerwijderen