dinsdag 19 november 2013

H&M baked eyeshadow palette voor de feestdagen

Als ik bij de H&M ben dan kijk ik ook altijd even bij de accessoires en de beauty afdeling. Toen ik daar aan het snuffelen was zag ik dat ze met allemaal nieuwe beauty producten kwamen om die in de winkel te zetten. Ze haalde van elk product eentje uit de doos om te kunnen bepalen hoe ze het ging indelen. Mijn oog viel meteen op een oogschaduw palette. Ik heb dan ook gewoon gevraagd of ik er niet al eentje mee mocht nemen en gelukkig was dat geen probleem.


Het oogschaduw palette heeft een transparante verpakking met in het groot erop dat het om een oogschaduw palette gaat. In het paletten zitten 6 kleuren. Het palette trok mij zo aan omdat ik echt perfecte kleuren vond voor de feestdagen.


Het gaat hier om baked eyeshadows. Dit houdt in dat de oogschaduws 'gebakken' zijn. Wanneer je de oogschaduws nat aanbrengt zal de kleur nog intenser zijn.


De 6 kleuren hebben ook namen. Ze zijn simpel, maar duidelijk. Van links naar rechts:
Boven: Gold  - Wine Red - Brown
Onderaan: Light Grey - Dark Grey - Black


Dit zijn swatches met de kleuren droog aangebracht van links naar rechts: Gold - Wine Red - Brown - Light Grey - Dark Grey - Black.
Alle kleuren hebben veel pigment, maar toch vind ik de zwarte een beetje tegenvallen. Ik had die wat meer diep zwart verwacht.


Dit zijn de swatches van de kleuren nat aangebracht van links naar rechts: Gold - Wine Red - Brown - Light Grey - Dark Grey - Black.

Je ziet wel een duidelijk verschil van intensiteit wanneer de oogschaduw nat wordt aangebracht. De zwarte oogschaduw komt nu ook veel meer tot zijn recht. Ik vind de kleuren prachtig!

Het oogschaduw palette is voor 6,95 te verkrijgen bij de H&M.

2 opmerkingen :