donderdag 14 november 2013

Swatches: Etos High Lighting Illuminizer

Al een tijdje heb ik deze highlighter van de Etos en op de een of andere manier heb ik er nooit een artikel over geschreven terwijl ik hem eigenlijk heel fijn en mooi vind. Dus ik dacht, laat ik het alsnog doen.


De highlighter zit in een witte tube en het bevat 12 ml. Op de verpakking staat: 'met lichtreflecterende pigmenten en vitamine E'.


Wanneer je een beetje op je hand doet van de highlighter heb je een witte substantie waar je een gouden glans in ziet.


Wanneer je het uit wrijft wordt de kleur transparant en laat het een prachtige glans achter. De highlighter breng je aan met je vingertoppen. Je hebt maar heel weinig nodig, zoals je wel op de foto komt het 'highlighten' goed tot haar recht.

De highlighter is voor maar €2,99 te koop bij Etos.

1 opmerking :