zaterdag 21 maart 2015

Kaarten van Kaartwereld.nl

Tegenwoordig wordt het misschien als ouderwets gezien, maar ik vind het nog steeds leuk om een kaartje te sturen of te ontvangen. Toen ik bijvoorbeeld vorig jaar nogal in een dip zat met mijn afstuderen en het overlijden van een vriendin kreeg ik ineens een kaartje in de bus. Het was een vriendinnetje die mij een opkikker wilde stuur. Ik was hierdoor echt blij verrast. Ik had natuurlijk genoeg whatsappjes en facebook berichtjes gehad, maar die kaart vond ik echt bijzonder. Het voelt toch net wat persoonlijker. Kaartwereld.nl gaf mij de kans om een aantal kaartjes te bestellen en natuurlijk heb ik dat gedaan omdat ik het leuk vind om kaartjes te ontvangen, maar ook om te versturen.

Dit zijn alle kaarten die ik heb besteld en het zijn er uiteindelijk tien geworden. Je hebt de mogelijkheid om kaarten met een envelop te bestellen of een ansichtkaart. Op kaartwereld heb je de mogelijkheid om kant-en-klare kaarten te kopen en kaarten met je eigen foto. Daarnaast is het mogelijk om de kaarten aan te passen. Als je namelijk een kaart hebt gekozen kan je in de card creator de kaart gaan aanpassen als je dit wilt. Denk aan tekst, versieringen, eigen afbeeldingen, kaders, figuren en achtergrond. Hetzelfde geld voor de binnenkant van de kaart. Ook kun je een ander formaat kiezen dan 'standaard'. Je hebt ook nog de opties 'groot' en 'supergroot'. Als je het echt speciaal wilt maken kan je er ook een leuk cadeautje bij doen. Voor iedereen zit er wel iets bij. Ze hebben bloemen, wijn, ballonnen, chocolade, boeken, etc..

Nu ik wat over de website heb uitgelegd gaan we nu mijn ervaring met Kaartwereld bespreken. Ik vind de website erg fijn werken. Er zijn verschillende categorieën gemaakt zodat er voor iedereen wel wat te vinden is. Voor verjaardagen, geboortes, verhuizingen, bedank, etc.. De card creator werkt daarnaast ook erg prettig. Het is allemaal heel simpel en makkelijk te volgen.


Om de kaarten te versturen heb je twee opties. Je kan de kaart natuurlijk sturen naar de persoon naar wie je een kaartje wilt sturen, maar je kan er ook voor kiezen om de kaarten naar jezelf te sturen zodat je ze later zelf kan versturen. Super handig bij Kaartwereld is dat je er ook postzegels bij kan bestellen. Er wordt aan alles gedacht! Ik heb ervoor gekozen om de kaarten naar mezelf te sturen zodat ik ze later kan gebruiken om aan iemand te geven of te sturen. Doordat ik 10 verschillende kaarten heb besteld was elke kaart apart verpakt. 



Ik heb 6 ansichtkaarten besteld met vind ik zelf leuke tekstjes erop. Ik ben er achter gekomen dat ik op dit moment de kaarten met een leuke tekst erop het leukst vind en niet snel kies voor een kaart met een afbeelding. De ansichtkaarten kosten € 1,50 (standaard formaat) voor mensen met een account en € 1,85 voor de mensen die willen bestellen zonder een account. Je kunt gewoon gratis een account aanmaken.



Ik heb ook nog 4 wenskaarten besteld. Wederom met een tekst erop. Ik vind ze gewoon echt heel leuk! De wenskaarten kosten € 2,45 (standaard formaat) voor de mensen met een account en € 3,10 voor de mensen zonder een account. Daarnaast krijg je bij de wenskaarten ook een envelop.


Bij sommige kaarten zit er in de binnenkant ook nog een leuke opdruk. De kaart over champagne heeft bijvoorbeeld aan de binnenkant een leuke opdruk van een glas champagne met een hartje.


Kaarten zijn heel leuk om te versturen en te ontvangen, maar ook leuk om te gebruiken als decoratie. Zo heb ik bijvoorbeeld twee van de ansichtkaarten in een fotolijstje gedaan. Ik heb het fotolijstje met de tekst 'Today will be great' nu boven mijn nagellak rek staan. 

Ik ben erg tevreden over Kaartwereld. Ze hebben veel leuke kaarten en de site is gemakkelijk te gebruiken. Per kaart betaal je € 0,69 aan verzendkosten binnen Nederland voor het standaard formaat. Voor mij had niet elke kaart apart verpakt te hoeven worden, maar zo weet je wel dat je alle kaarten netjes binnenkrijgt. Neem dus vooral even een kijkje op Kaartwereld.nl. Ik weet in ieder geval dat als ik een kaart ga versturen ik gebruik ga maken van de kaarten van Kaartwereld.  

Geen opmerkingen :

Een reactie posten