maandag 2 maart 2015

Would You Rather TAG met Marloes Part 2

Een paar dagen geleden hebben jullie al het eerste deel kunnen zien van de Would You Rather TAG die ik met Marloes heb genomen. Als je deze nog niet hebt gezien, klik dan hier.  In deel 2 hebben we weer een aantal vragen en stellingen die we bespreken. Als jij nog leuke vragen of stellingen hebt voor een volgende video laat ze dan in een reactie achter. Veel kijkplezier met deel 2 van de Would You Rather TAG met Marloes.   



Als je de video niet kan bekijken, bekijk de video dan hier. Laat vooral ook even in een reactie achter wat je van de video vindt.

1 opmerking :

  1. Oh, wat zijn jullie superleuk samen! Ik kan me in de meeste keuzes van jullie wel vinden. Ik zou ook liever wel weten of iemand tegen me liegt. Hoe rot het ook is ;-) En inderdaad liever overdressed, dan underdressed!

    BeantwoordenVerwijderen