dinsdag 24 maart 2015

Swatches: MAX & MORE 2 in 1 Glossy Lipstick in Hot Pink en Indigo (Action)


Ik zag bij de Action weer nieuwe make-up producten van MAX & MORE voor de lippen liggen en natuurlijk heb ik een setje meegenomen.  Het gaat weer om een vloeibare lipstick in lipgloss vorm, maar het is niet hetzelfde als die jullie als laatst in een artikel hebben gezien. Lees het artikel over de liquid lip colors hier terug.  Deze keer zag ik de 2 in 1 glossy lipsticks. Ik ben gegaan voor de kleurtjes Hot Pink en Indigo.


De 2 in 1 glossy lipsticks zitten verpakt in een setje van 2  zoals alle lip producten van de Action eigenlijk wel.  De lipgloss zelf heeft een transparante en zilveren huls. Aan elke kant zit een spons applicator waarmee je de lipkleur of de gloss mee kan aanbrengen. 

De lipgloss/lipstick breng je aan in twee stappen. Stap 1 is om de gekleurde lipgloss aan te brengen, de long lasting lip color. 

Stap 2 is om de transparante lipgloss aan te brengen, de moisturizing shiny gloss.

v.l.n.r. Hot Pink - Indigo

De kleuren uit dit setje zijn echt fantastisch. De eerste swatch is alleen stap 1 en de tweede swatch zijn beide stappen. Mijn favoriete kleur hiervan is toch Hot Pink. Ik word daar erg vrolijk van. De kleurtjes zijn zonder gloss ook erg mooi.

Ik heb van Hot Pink bij de foto met alleen mijn lippen per ongeluk alleen een foto van stap 1 en niet ook eentje met de gloss erop. Op de andere foto zie je wel de lipstick met de gloss erop. Maar je bent het toch wel met mij eens dat Hot Pink een erg gaaf kleurtje is.

Indigo is een hele mooie bordeaux rode/roze kleur. Het is alleen wel lastig om de kleur egaal aan te brengen. 

Ik vind de kleurtjes echt heel leuk. Zeker Hot Pink klant er vanaf. Ze blijven op het begin goed zitten totdat je goed gaat eten en drinken. De lipstick/gloss slijt dan van je lippen en dan wordt het korrelig. Dit is lastig bij te werken. Je zou het er dan eerst helemaal er af moeten halen om het weer opnieuw aan te brengen. Dit is natuurlijk niet handig. Erg jammer, ze zijn dus toch niet zo'n succes. 

De MAX & MORE 2 in 1 Glossy Lipstick in Hot Pink en Indigo zijn voor € 1,79 te verkrijgen bij de Action.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten