maandag 30 maart 2015

Red Carpet Nickelodeon Kids' Choice Awards 2015


Dit weekend zijn de Nickelodeon Kids' Choice Awards weer uitgereikt in Amerika. Kinderen kunnen stemmen op hun favoriete artiest, film of televisieserie. De Nickelodeon Kids' Choice Awards staat bekend om hun oranje loper in plaats van de rode loper. De celebrity's die er komen hebben de kans om geslimed worden. Een heel leuk event voor de kinderen, maar ik vind het dan weer om te kijken wat er gedragen wordt op de 'rode' loper. Aangezien het op kinderen is gericht wordt het event overdag gehad. Verwacht dan ook veel kleurrijke outfits in het heerlijke zonnetje. Laten we naar de outfits kijken!


Dit printje zou normaal helemaal niet mijn ding zijn, maar ik vind het bij dit jurkje toch wel erg leuk.
  



Deze kleurtjes bij elkaar zijn erg mooi. Het is ook lekker zomers!


Deze jurk staat Meghan fantastisch. Vind de kleuren bij elkaar heel erg mooi en ze draagt hele leuke schoenen!



Ook de vrolijke bloemenprintjes waren aanwezig.


Iggy draagt een prachtige rok met een simpele witte crop top die er perfect bij past.


Dit is toch een van mijn favoriete outfits. De kleur staat prachtig en de lange rok en crop top passen perfect bij elkaar.
  
  

Dit vind ik erg mooi staan bij elkaar. Het is chique, maar nog steeds erg gedurfd door de rok die ze draagt. Prachtig!



De meeste mannen zijn voor een chique maar stoere look gegaan.


De print op deze jumpsuit is erg leuk!


  


Deze 5 zijn toch wel mijn favoriete outfits geweest op de Nickelodeon Kids' Choice Awards 2015. Voornamelijk veel drukke printjes en felle kleuren.

Welke van de outfits vind jij mooi?

Bron foto's: Hollywood Reporter 

Geen opmerkingen :

Een reactie posten