vrijdag 27 maart 2015

Swatches: essence mono oogschaduw 01 Snowflake



Regelmatig loop ik de Kruidvat binnen en kijk ik even bij de schappen van de make-up. Ik zat deze keer bij essence wat te snuffelen en toen zag ik in mijn ooghoeken ineens een mono oogschaduw die mij nog nooit eerder was opgevallen. Velen beauty liefhebbers kennen waarschijnlijk wel MAC Vanilla pigment. Ik moest daar meteen aan denken toen ik 01 Snowflake bij essence zag liggen. Ik heb zelf Vanilla niet dus kan ze niet vergelijken, maar mijn gevoel zei dat ik Snowflake goed kon gaan gebruiken als highlighter. 

De essence mono oogschaduws zitten in een ronde plastic verpakking die volledig transparant is. Het is heel simpel en ze zijn op deze manier makkelijk op te stapelen. De oogschaduw zelf heeft een 3d effectje door dat er een soort van golf in zit. Niet heel spectaculair, maar het is net iets leuker.

Op deze foto zie je het 3d effect nog even goed terug. Aan de linkerkant een foto in daglicht en aan de rechterkant een foto met flits. Snowflake is een witte zilveren kleur met een prachtige shimmer. Zeker op de foto met flits is dit goed te zien.

Tijd om even naar de swatches te kijken. Op de eerste foto zie je een swatch in daglicht. In het midden foto in de zon en de derde foto is er eentje met flits. De kleur is goed gepigmenteerd en met het juiste licht zie je de prachtige shimmer. 

Ik heb Snowflake natuurlijk ook even in een look gebruikt. Persoonlijk vind ik Snowflake perfect om te gebruiken in de binnenste ooghoeken. Snowflake is een budget aanrader als highlighter voor in je ooglook. De shimmer die erin zit is erg mooi en zal bij elke make-up look passen.

De essence mono oogschaduw in 01 Snowflake is voor  € 1,69 te verkrijgen bij verschillende drogisterijen. 

Geen opmerkingen :

Een reactie posten